دانلود نرم افزار cmms

۷۵۰ بازديد

نرم افزاری است که در آن کاربران با استفاده از اینترنت به داده ها دسترسی دارند. هم اکنون شرکت زیراکس در حوزه ها ی مختلف فعالیت دارد که از آن جمله می توان به حوزه های اداری، تولیدی و بازاریابی اشاره کرد. کمینه کردن تعمیر و نگهداری ناگهانی تجهیزات و ماشین آلات با مطالعه کتاب برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات می توانید تمامی اهداف بالا را جامع تر و کامل تر درک کنید. تعمیر ماکروفر خانگی درخواست های زیادی برای تعمیرات لوازم خانگی دارد. برای زنده و سر حال نگه داشتن تمامی لوازم مکانیکی و غیر مکانیکی نیاز به تعمیر و نگهداری می باشد. نرم افزارهای مالی و حسابداری از اساسی ترین نیازهای شرکت ها و مدیران و حسابداران می باشند که با استفاده از این نرم افزارها هزینه و زمان کاهش می یابد و خطاهای محاسباتی به صفر رسیده می رسد. بهترین نرم افزار نگهداری و تعمیرات، برنامهای است که امکان انتقال اطلاعات از صفحه گسترده، یا دیتابیس نرم افزارهای قدیمی، جمع آوری دادهها از تجهیزات، سازماندهی اطلاعات و آنالیز و گزارشدهی بهتر را ممکن نماید. در این دوره زمانی، با جمع آوری نیازهای نرم افزار و بالا رفتن دانش با توجه به شناخت نیاز های نرم افزار نت (نگهداری و تعمیرات) ، سعی در بالا بردن کیفیت نرم افزار در حال تدوین گردیده است.
https://pmworks.ir/

امکان برنامه ریزی تعمیرات و سرویس ها بر اساس انواع کارکرد مجاز هر نوع از ماشین آلات و تجهیزات مانند کیلومتراژ، ساعت کارکرد، ضربه و … به طوری که فعالیت های این بخش از طریق کارکرد تجهیزات و ماشین آلات برنامهریزی و انجام می شود. با استفاده از یک نرم افزار حسابداری تولیدی ساده می توان هزینه های خرید مواد اولیه، تجهیزات، حقوق پرسنل، قیمت گذاری بر روی محصول و بودجه ریزی برای پروژه سالیانه و غیره را شناسایی کرد.همچنین با استفاده از یک نرم افزارحسابداری تولیدی ساده می توان ورودی و خروجی انبار را کنترل و سود وزیان کالای تولید شده را تعیین کرد. هدف اصلی دانلود رایگان نرم افزار حسابداری برای کارگاه تولیدی و به طور کلی هدف از حسابداری تولیدی : محاسبه و تعیین سود و زیان بخش های تولیدی مختلف در بازه های زمانی متفاوت است. این نرم افزار با نام تجاری M.N.M.S (Maintenance management system) در حال تدوین می باشد.

با استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری تولیدی جامع که طبق استانداردهای حسابداری برنامه نویسی شده است، می توان همه موارد ذکر شده را تعیین کرد. و هر مجموعه ای با ذکر نیازهای خود نرم افزار مورد نظر خود را تحویل خواهد گرفت. از ویژگی های بارز این مجموعه تاکید بر آموزش عمومی رایگان است. این فناوری همچنین باید قابل گسترش باشد، تا سایر عملکردهای نگهداری مانند سنسورها یا نظارت بر وضعیت آنلاین را نیز شامل شود. و یا بطور مثال با توجه به وضعیت ماشین در دوره گذشته و مشابه سال گذشته، در خصوص فعالیتهای نت پیشگیرانه دوره جاری دستگاه، چک لیست صادر و تحویل گردد. برای دریافت برنامه دوره های آموزشی گروه مدیریت صنعتی در سال ۱۴۰۱ اینجا کلیک کنید. بخش دوم BOM تجهیزات بود که اگر ما بخواهیم BOM یک تجهیزات را مشاهده کنیم کافیه به فرم تجهیزات برویم، در اینجا من کلاسم را بالابر انتخاب می کنم، گروه تجهیزم را هم جرثقیل سقفی و دکمه بازخوانی را می زنم، یکی از این دو مورد را که در سیستم ثبت شده را انتخاب می کنم و وارد پرونده آن تجهیز می شوم. تعمیرات مبتنی بر شکست در ۲ گروه برنامهریزی نشده و برنامهریزی شده تقسیمبندی میشود.

از همین رو تلاش سازمان ها بر کاهش هزینه ها با استفاده از نرم افزار تعمیرات و نگهداری و پایداری خدمات متمرکز است. نگهداری مدون و برنامه ریزی شده به تاسیسات کارخانجات ، برجها ، موتورخانه و غیره که در آن از سرمایه های موجود ، دستگاه ها، تجهیزات ماشین آلات و زیر ساخت ها در راستای تولید و تامین مشتری استفاده می شوند ارزش می دهد. با توجه به حجم زیاد اطلاعات نگهداری تاسیسات و بازدیدهای دوره ای روزانه و عدم دسترسی شخص انجام دهنده به کامپیوتر و شبکه ، بهترین روش اجرا استفاده از سامانه موبایلی نرم افزار CMMS می باشد تا هر شخص برنامه بازدیدهای دوره ای خود را از سامانه وب دریافت و پس از انجام بر روی موبایل یا تبلت ، به سامانه وب ارسال نماید و همچنین می تواند به صورت لحظه ای، درخواست تعمیرات را به همراه تصویر تجهیز معیوب ثبت و ارسال کند. استعلام خرید، و مذاکره با فروشنده در خصوص قابلیت انعطاف پذیری نرم افزار در برابر خواستهای خریدار و یا نحوه تعامل با نظر دو طرف. نت پیشگیرانه یا pm چیست ؟
https://pmworks.ir/دمو-نرم-افزار-نگهداری-و-تعمیرات/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.