صدای بالابر پله ای در داخل ساختمان بیشتر منعکس می شود

۶۷۱ بازديد
اینکه صدای بالابر پله ای در داخل ساختمان بیشتر منعکس می شود، لذا باید صدای دستگاه بسیار آرام باشد تا در استراحت و آرامش اعضای خانواده خللی ایجاد نکند. در اکثر مواقعی نقاطپحساس خانه از قبیل اتاق خواب ، حمام و یا توالت در فضایی از خانه طراحی شده است که شخص ویلچری باید برای رسیدن به آنها از پله هایی عبور کند . تنوع محصولات یاماها زیاد است اما فقط دو مدل آن در ایران وارد شده است. این فشار نیز می تواند ضربه های روحی و روانی شدیدی به شخص سالمند و یا معلولی که از ویلچر استفاده می کند نیز وارد سازد . بالارفتن از پله به همرا ه ویلچر برای شخص سالمند و یا معلول بدون کمک از دیگران و یا استفاده از وسایلی که بتوان به وسیله آنها از پله ها بالا رفت ، میسر نخواهد بود . با استفاده از این قابلیت ،شخص ویلچری سالمند و یا معلول در هنگام استفاده از بالابر اتومات برقی ویلچر بر از پله نیازی به کمک دیگران نخواهد داشت . علاوه بر دستگیره های ایمنی ،بالابر پله رو ویلچر از روی پله دارای سه صفحه ایمنی خودکار در سه طرف باز خود می باشد که در زمان حرکت به طرف داخل بالا می اید و مانند یک حفاظ ایمنی از طرفین امنیت شخص ویلجری را برقرار می سازد و از حرکت ویلچر در زمان بالا و پائین آمدن از پلها جلوگیری می کند .علوه بر این دو ویژگی امنیتی بالابر برقی ویلچر بر اتوماتیک ایرانی به یک صفحه گرد دوار نیز مجهز شده است که شخص ویلچری در هنگام استفاده از بالابر پله رو می تواند ویلچر خود را را مداری 360 درجه به چرخش دارآورد .

باید توجه داشت که ویلچر برقی پله رو باید از نظر تحمل وزن، قابل حمل و نقل بودن، قابلیت بالا رفتن از پله های باریک و… با رفتن مجیدی به امارات شایعات نقل و انتقالات درباره بازیکنان ایرانی داغ شده است. پدر یا مادر تصور میکنند که آن فرد، تکه پازل گمشدهاش بوده و بیشتر او را درک میکند، پس پیش خودشان میگویند که چقدر خوب است با او ارتباط بیشتری داشته باشم. قیمت بالابر برای یکنفر و یک طبقه چقدر میشود؟ ویلچر برقی پله رو در ایران نیز مانند سایر کشورها از اهمیت و محبوبیت خاصی برخوردار است و خوشبختانه نمونههای ایرانی آن طبق استانداردهای جهانی تولید شده و تمامی قطعات آن نیز در کشور داخل میشود. ویلچرهای برقی برای حرکت به نیروی کمتر نسبت به ویلچر دستی نیاز دارند، چرا که ویلچرهای دستی با کمک دست و فشاری که به چرخها برای حرکت وارد میشود باعث خستگی و نیاز فرد معلول به کمک افراد دیگر میشوند؛ ولی ویلچرهای برقی با فشردن چند دکمه به حرکت در میآیند و باقی کار به عهده موتور این وسیله است که کار را برای افراد آسان میکند.

https://kooshagroups.ir/اسانسور-و-بالابر/homelift-intro/

این وسیله دارای یک موتور الکتریکی است که با یک باتری کار میکند و برق مورد نیاز خود را تامین کرده و به حرکت در میآید. استفاده از موتور تک فاز یا موتور سه فاز برای بالابر هیدرولیکی منوط به وجود برق تک فاز یا سه فاز در ساختمان است. بالابر وینچی نسبت به هیدرولیکی ضریبایمنی پایین تری دارند اما به علت بالابر تک فاز و عدم نیاز به برق سه فاز درمغازه ها، رستوران و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از افراد از بودن بالابر در قسمت نشیمن اصلی خانه را دوست ندارند و در صورت عدم استفاده آن را به سمت مخالف میفرستند. امروزه افراد به دنبال راحت تر شدن شرایط زندگی خود هستند، در بعضی از ساختمان ها به دلیل عدم وجود آسانسور می توان از بالابرهای خانگی برای راحتی بیشتر استفاده کرد. اما متأسفانه بهخاطر اینکه مدرسه برایش جذابیتی نداشت و وسایل بازی حیاط مدرسه را هم شهرداری جمع کرده بود، لج کرد و دیگر مدرسه نرفت. یکی از برندهای مناسب که در ایران به تازگی جایگاه خوبی را پیدا کرده ویلچر برقی تایوانی است که نمونههای بسیار زیادی دارد. 

یکی از علتهای محبوبیت این ویلچر طرح و زیبایی آن است که سایر کشورها نیز اقدام به الگوبرداری آن کردهاند و نمونههای خارجی مشابه آن با برندهای چینی تولید شده است. برای کسانی که امکان خرید نو ویلچر را ندارند میتوانند نمونههای دست دوم آن را تهیه کنند. قیمت ویلچر برقی یاماها دست دوم البته سالم بودن و تمیزی محصول در کارایی آن تاثیرگذار است. برای رهایی از زحمت حمل نایلون های سنگین با دست و لذت بردن از ادامه خرید، بهترین گزینه یک چرخ دستی جادار و کاربردی است که بتوان تمام اقلام خریداری شده را در آن قرار داد. معایب: شما باید تمام شاخص ها را به خوبی محاسبه کنید ، در غیر این صورت ممکن است صندلی پله ای شکسته شود. استفاده از رمپ در منزل مناسب برای مکان هایی می باشد که دارایی سطحی ناهمگون با سطح غالب منزل بوده و به وسیله یک ، دو و یا سه پله این ناهمگونی برطرف شده است . ولی در مواقعی که با چندیت پله مواجه هستیم مانند این که می خواهیم در خانه های دوبلکس از طبقه همکف به وسیله ویلچر به طبقه اول نقل مکان کنیم ، استفاده از رمپ مفید فایده نخواهد بود و می بایست از بالابر برقی ویلچر از پله استفاده شود .

آموزش کاهش یا افزایش کیفیت عکس در فتوشاپ

چگونه کیفیت عکس خود را در فتوشاپ تغییر دهیم؛ مرحله به مرحله و تصویری

  • افزایش و یا کاهش دادن کیفیت عکس در برنامه Adobe Photoshop کاری بسیار آسان به شمار می رود.
1. تغییر کیفیت عکس در فتوشاپ: پیدا کردن اندازه تصویر

ابتدا با باز کردن دیالوگ باکس اندازه تصویر، اندازه تصویر خود را پیدا کنید. به Image > Image Size… بروید و یا از میانبر Opt + Cmd + I (Alt + I برای ویندوز) استفاده کنید.

آموزش کامل در سریع آسان:افزایش کیفیت عکس در فتوشاپ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.