هتل برج العرب جمیرا

۱,۰۵۹ بازديد


دبی که به عروس خاورمیانه معروف است، یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته به شدت تغییر کرده است. به دلیل این تغییرات، دبی سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است. در سفر به دبی سازه های باورنکردنی مانند برج خلیفه، سواحل و صحراهای زیبا را تجربه خواهید کرد که در هیچ جای دنیا نخواهید یافت. توجه به نکات مهم قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید. در ادامه سعی خواهیم کرد به تفصیل آن را حل کنیم.

آب و هوای دبی در فصول مختلف

یکی از مهم ترین نکات قبل از رفتن به دبی توجه به آب و هوا است. این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و بارندگی سالانه بسیار کمی دارد. در نتیجه هوای این شهر عموماً گرم و خشک است که برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند آزاردهنده است و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. به همین دلیل در فصل بهار و تابستان هوا بسیار گرم و غیرقابل تحمل است و میانگین دمای آن 48 درجه سانتیگراد است.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه، از آبان تا پایان بهمن است، در این ماه ها دمای هوا بین 20 تا 27 درجه است و می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

یکی دیگر از نکات مهم قبل از سفر به دبی دانستن زمان پرواز است. پرواز از تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


بهترین هتل های دبی کدامند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارند که رزرو آنها یکی از مهم ترین نکات قبل از رفتن به دبی است. این شهر مدرن دارای هتل های درجه یک جهانی برای اقامت مسافران است که در زیر بهترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم.



هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا در لیست هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق و امکانات رفاهی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران هایی است که غذاهای بین المللی را سرو می کنند. همچنین هتل جمیرا دارای سرویس رفت و برگشت رایگان به دبی مال، مرکز شهر دبی و ... می باشد.

آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات


هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل و در فاصله 15 دقیقه ای از فرودگاه دبی واقع شده است. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی غذایی رژیمی ویژه، سرویس نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP می باشد.

آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید


هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب شهر دیره واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد که هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های مختلفی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

همچنین: دبی، مرکز برج خلیفه


هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا چشم اندازی بی نظیر به خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


هتل پارک هت در دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر مدرن و منحصر به فرد دبی است که با 225 اتاق و در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه با ماشین تا دبی مال و برج خلیفه و حدود 30 دقیقه با دبی فاصله دارد. ساحل با ماشین است. همچنین امکانات رفاهی ارائه شده در این هتل به مسافران، تجربه ای عالی از سفر در دبی را برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: دبی، قایقرانی در باشگاه گلف


هتل مینا سالم

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق با منظره دریا و اقیانوس است، بنابراین تماشای آب تضاد هیجان انگیز و منحصر به فردی را با شهر کویری دبی ایجاد می کند و همچنین اتاق های ویژه ای برای افراد معلول و سالمندان دارد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این پست سعی کرده ایم قبل از سفر به دبی تمامی نکات مهم را برای تجربه یک سفر خاطره انگیز توضیح دهیم. اگر در حین اقامت در دبی به ماشین نیاز دارید، می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت معروف سعادت رنت استفاده کنید. اجاره ماشین در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.