نوع باد

۷۵۶ بازديد


سیستم های تهویه مطبوع برای کنترل هوایی که در اطراف ما می چرخد ​​طراحی شده اند. هدف از تهویه مطبوع ایجاد محیطی برای آسایش انسان یا کمک به یک فرآیند است. در ادامه با سه کولر گازی چیلر، داکت اسپلیت و فن کویل بیشتر آشنا خواهیم شد.


کولر چیست؟

چیلر اصطلاحی است که برای توصیف دستگاهی است که با توزیع مایعی مانند آب یا سایر مواد سرد یا گرم مانند مبرد که دمای آن توسط یخچال تنظیم می شود، دما را کنترل می کند. برای تهویه مطبوع اغلب از چیلر به عنوان چیلر که یک وسیله خنک کننده است استفاده می شود اما امروزه به عنوان یک وسیله گرمایشی و سرمایشی استفاده می شود. عملکرد برج خنک کننده عمدتاً خنک کردن آب خنک کننده تجهیزات تهویه مطبوع است. با افزایش دما، آب سرد با استفاده از نیروی هوای بیرون خنک می شود تا دما را کاهش دهد.


انواع چیلر

چیلر مواد را از دستگاه جدا می کند و آن را خنک می کند. گرمای خروجی اگزوز باید از خود یخچال خارج شود. و راهی هست انواع مختلفی از روش های خنک کننده از جمله خنک کننده با هوا و خنک کننده آبی وجود دارد.


خنک کننده هوا خنک

کولر هوا هوا را به مبدل حرارتی می فرستد و هوا را خنک می کند. موتور فن در واحد خنک کننده تعبیه شده است و به راحتی نصب می شود، اما به دلیل اینکه گرمای لوله اگزوز در اتاق تولید می شود، تجهیزات تهویه باید در نزدیکی آن قرار گیرند.

کندانسور (مبرد) گاز فشرده شده توسط کمپرسور را خنک کرده و به مایع تبدیل می کند. از یک مدار گاز مبرد و یک مدار آب در گردش تشکیل شده است و چیلر از گاز مبرد برای گرم کردن و خنک کردن آب در گردش استفاده می کند.


آب سرد خنک

چیلر آب خنک نوعی سیستم است که از برج خنک کننده برای خنک کردن آب استفاده می کند. چیلرهای آب خنک آب خنک هستند این چیلر مزایایی از جمله راندمان خنک کنندگی بالا دارد و گرما را در اتاق آزاد نمی کند مبرد فعال در چیلر آب خنک آب است چیلر جذبی چیلر آب خنک است که در مقیاس بزرگ استفاده می شود. کاربردهای تهویه مطبوع در این مورد به عنوان تهویه مطبوع مرکزی در نظر گرفته می شود چیلرهای آب خنک کننده تجهیزات تهویه مطبوع برای ساختمان های متوسط ​​و بزرگ هستند.



چیلر آب خنک دارای چرخه خنک کننده است، اما آب سرد (آب گرم) با تغییر فشار خنک کننده در تجهیزات، تغییر ترکیب آن به هوا و آب (مبدل حرارتی نهان) تولید می شود. با طراحی فشرده و قابل نصب در فضاهای کوچک، می توان از چیلر آب سرد به طور موثر در تمام طول سال استفاده کرد.


کانال مشترک

یک سیستم جداگانه به شما امکان می دهد:

کیفیت هوایی که تنفس می کنید را بهبود بخشید

فضاهای خود را با دکوراسیون کمتر شلوغ کنید

یک فضای دنج با جداکننده ها حفظ کنید

انرژی خانه یا محل کار خود را بهینه نگه دارید


از عملکرد برتر لذت ببرید

یک سیستم کانال اسپلیت پیشرفته حفظ فضای داخلی سالم‌تر را آسان‌تر می‌کند و تنظیمات کنترل آب و هوا خانه شما را راحت و انرژی کارآمد نگه می‌دارد. محدوده داکت اسپلیت دارای کنترل اینورتر و ویژگی هایی برای بازده عملیاتی بیشتر است. محدوده ظرفیت خنک کننده بزرگ، راحتی، راحتی و قابلیت اطمینان کلی را که از یک داکت اسپلیت انتظار دارید، فراهم می کند.

سیستم های تهویه مطبوع منطقه ای داکت اسپلیت یک به یک با طراحی سبک و جمع و جور در جایی که فضای نصب محدود و دشوار است ایده آل هستند. یک راه حل ایده آل برای خانه ها، ادارات، مغازه ها و رستوران ها، سیستم های داکت اسپلیت دارای قدرت و ویژگی هایی برای ارائه تهویه مطبوع کارآمد هستند.

همه واحدها و سیستم های تهویه مطبوع و گرمایش کانالی با بالاترین استانداردها ساخته شده اند تا هر گونه ناراحتی را به حداقل برسانند، بنابراین هیچ چیز مانع لذت بردن از آب و هوای داخلی نمی شود. ایده آل در طول سال.


واحدهای فن کویل

هوای دریا یکی از اجزای سیستم گرمایش و سرمایش خانه است. یک دستگاه تهویه مطبوع با انتقال هوا از طریق آن، آب و هوای خانه شما را کنترل می کند و بر رطوبت خانه شما تأثیر می گذارد. برای تکمیل تهویه مطبوع یا پمپ حرارتی، اندازه کابل های متغیر می تواند راحتی زیادی با عملکرد کارآمد انرژی ایجاد کند. همچنین، کانال های هوا می توانند خانه شما را با گزینه کانال گرمایش الکتریکی گرم کنند.


کیفیت هوا با فن کویل

هنگامی که فن کار می کند، فن کویل می تواند کیفیت هوای داخل خانه را با جلوگیری از رشد و گسترش کپک، ویروس، باکتری و سایر آلاینده ها بهبود بخشد. فن های دوگانه با سرعت متغیر می توانند جریان هوا را افزایش دهند و بنابراین کیفیت هوای خانه شما را کنترل کنند.


ویژگی های راحتی کنوکتورهای فن

رطوبت هوا یکی از عواملی است که بر راحتی شما تأثیر می گذارد. کویل های گرمایش با سرعت متغیر و سرعت دوگانه رطوبت بیشتری را از بین می برند و در نتیجه راحتی خانه را افزایش می دهند.


آخرین کلمه

شرکت توسعه تدبیر تدبیر و ماندش با برند TTM دارای تجربه زیادی در زمینه ساخت و واردات کولر گازی می باشد. این شرکت سعی در ساخت و واردات دستگاه ها بر اساس نیاز مشتریان ایرانی دارد. اگر به دنبال دستگاه مناسب برای خانه، محل کار یا کسب و کار خود هستید، TTM می تواند به شما در www.ttmenterprise.com کمک کند.


ادامه:  https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214075-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%B7%D8%A8%D9%88%D8%B9

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.