نرم افزار ERP فروش و توزیع مویرگی چگونه به فروشندگان و توزیع کنندگان کمک می کند؟

۷۱۸ بازديد


نرم‌افزار فروش و توزیع ERP نرم‌افزاری است که عملیات لجستیک، عملیات پشتیبان، عملیات جلویی و سایر فرآیندهای تجاری در حوزه‌های عمده‌فروشی و توزیع را مدیریت می‌کند و مدیریت کارآمد محصول، برنامه‌ریزی توزیع و مدیریت صورت‌حساب را ممکن می‌سازد. این نرم افزار برای تعیین تقاضای محصول و اطمینان از تامین به موقع اقلام خریداری شده استفاده می شود. اکثر دپارتمان های مسئول موجودی، انبارداری و تدارکات از نرم افزار ERP استفاده می کنند که به طور خاص برای توزیع محصول طراحی شده است.

عمده فروشان و توزیع کنندگان نقش مهمی در زنجیره توزیع محصول دارند. با پیشرفت تکنولوژی، صدا و سیما با فرصت ها و چالش های زیادی مواجه شده است. بدون نرم افزار ERP مویرگی برای فروش و توزیع، عمده فروشان و توزیع کنندگان نمی توانند هزاران سفارش را سریعتر پردازش کنند، هزینه های سربار را کاهش دهند و رضایت مشتری را بهبود بخشند. در همین حال، نرم افزار تخصصی ERP می تواند کارایی مدیریت موجودی را بهبود بخشد و درآمد کسب و کار را افزایش دهد. مقالات خرید نرم افزار ERP ایرانی یا خارجی نیز به شما در درک بهتر نحوه انتخاب بهترین نرم افزار کمک می کند.


عدم مشاهده در زمان واقعی فرآیندها

داشتن بینش واقعی در مورد عملیات تجاری به ویژه برای عمده فروشان و توزیع کنندگانی که قطعات متحرک زیادی دارند، مهم است. علاوه بر این، تصور کنید که عمده‌فروش یا توزیع‌کننده شما از صفحات گسترده یا سیستم‌های نرم‌افزاری مختلف برای فعالیت‌های مختلف استفاده می‌کند. در این صورت نمی توانید به راحتی اطلاعات مناسبی را که برای اجرای موفقیت آمیز کسب و کار خود نیاز دارید به دست آورید.

نرم افزار ERP با جمع آوری داده ها از تمام حوزه های سازمان شما، از جمله امور مالی، تدارکات، موجودی و فروش، فروش و توزیع مویرگی، موانع داده ای را که مانع از جریان واقعی اطلاعات مورد نیاز شما می شود، حذف می کند. با استفاده از ویژگی های گزارش و تجسم نرم افزار ERP می توانید سودآوری انبارها، خطوط تولید یا واحدهای تجاری مختلف خود را ارزیابی کنید. شما همچنین می توانید هزینه های اضافی را که بر سودآوری در هر منطقه از شرکت عمده فروشی یا توزیع خود تأثیر می گذارد، شناسایی کنید. با کمک فروش ERP و نرم افزار توزیع مویرگی، می توانید بینش کاملی از شرکت عمده فروشی و توزیع خود به دست آورید و اقدامات مهمی را انجام دهید که به نفع کارکنان و سازمان شما باشد و مزیت رقابتی به شما بدهد.


مدیریت ناکارآمد موجودی

موضوع مهم دیگری که عمده فروشان و توزیع کنندگان باید در نظر بگیرند مدیریت ناکارآمد موجودی است. موجودی در زمان تقاضای زیاد، موجودی مازاد در زمان تقاضای کم، افزایش نرخ تحویل، برنامه ریزی ناکافی موجودی اولیه و زمان ناکافی سفارش مجدد، همگی از پیامدهای مورد انتظار مدیریت ضعیف موجودی هستند. علاوه بر این، مدیریت ناکارآمد زمان پاسخ را کاهش می دهد و منجر به گزارش های نادرست موجودی می شود.

نرم افزار Capillary Sales and Distribution ERP مدیریت موجودی را بهینه می کند، فرآیندهای حیاتی مانند نظارت بر موجودی را خودکار می کند، الگوهای موجودی حیاتی را نمایش می دهد و پیش بینی تقاضای محصول موجودی را بهبود می بخشد. همچنین زمان پاسخگویی را سرعت می‌بخشد، گزارش‌های دقیق موجودی را تولید می‌کند، و تضمین می‌کند که محصول کافی در زمانی که تقاضا زیاد است و موجودی مازاد در زمانی که تقاضا کم است، وجود دارد.


محدودیت ها و محدودیت ها در فرآیند زنجیره تامین

سیستم انبار همچنین می‌تواند با نرم‌افزار ERP خرده‌فروشی و مویرگی ادغام شود و کنترل موجودی را با بارکد اسکنر و دستگاه‌های تلفن همراه در انبار شما آسان‌تر می‌کند. زمان‌های کوتاه‌تر، حمل‌ونقل در همان روز، و تحقق بیشتر از طریق تجارت الکترونیک، محدودیت‌هایی را در زنجیره تامین ایجاد می‌کند. این شرایط باعث ایجاد گلوگاه در زنجیره تامین می شود. با ماژول مدیریت موجودی نرم افزار ERP، شرکت عمده فروشی و توزیع شما می تواند مدیریت زنجیره تامین خود را بهینه کند. به عنوان مثال، نرم افزار ERP می تواند سفارشات خرید را زمانی که سطح موجودی پایین است، خودکار کند. همچنین می توانید از آن برای کنترل موجودی کالاهای ورودی و خروجی و ارسال کالا برای مشتریان استفاده کنید.


رضایت پایین مشتری به دلیل خدمات ضعیف

پاسخگویی به انتظارات بالای کاربران بسیار مهم است. مصرف کنندگان به چیزی کمتر از آنچه می خواهند رضایت نخواهند داد. اگر نتوانید به سرعت خدمات مناسب را به آنها ارائه دهید، مشتریان شما به مشتریان رقبای شما تبدیل خواهند شد.

استفاده از نرم افزار ERP به شما این امکان را می دهد که از مراقبت خوب مشتری اطمینان حاصل کنید. نرم افزار ERP مدیریت موجودی و زنجیره تامین را بهینه می کند، تاخیرهای ناشی از کمبود یا کمبود محصول را حذف می کند و شرکت توزیع عمده فروشی را قادر می سازد تا سفارشات را به سرعت و کارآمد انجام دهد تا حفظ مشتری را افزایش دهد.


نرم افزار ERP فروش چگونه نقاط ضعف را حل می کند؟

چالش‌های پیش روی تجار و بازرگانان در هر بخش بسیار و متنوع است. برخی از بزرگترین مشکلات آنها مشکلات لجستیکی، خطا در فرآیندهای فروش، ناکارآمدی و مشتریان ناراضی است. برای اینکه خرده فروشان و فروشندگان رشد کنند، باید روی این چالش ها تمرکز کنند. اما حل مشکلات گفتن آسان تر از انجام دادن است. برای رسیدن به این هدف، تجار و بازرگانان باید بر بزرگترین مشکل خود یعنی کمبود دانش تجاری غلبه کنند.

امروزه، نرم افزار ERP فروش و توزیع مویرگی برای عمده فروشان و توزیع کنندگان، توانایی انجام عملیات لازم برای حفظ رقابت را دارد. علاوه بر این، فرآیندهای آنها را ساده می کند و سیلوهای اطلاعاتی و تنگناها را حذف می کند. مهمتر از همه، نرم افزار ERP به عمده فروشان و توزیع کنندگان کمک می کند تا مسائل خاص شرکت را که ممکن است مانع گسترش و رشد آنها شود، رسیدگی کنند.

فروشندگان و توزیع کنندگان می توانند به سرعت هزاران سفارش را با استفاده از نرم افزار ERP فروش و توزیع مویرگی ردیابی کنند. این نرم افزار در هزینه های سربار صرفه جویی می کند، رضایت مشتری را بهبود می بخشد، تقاضای مصرف کننده را اندازه گیری می کند، تحویل به موقع محصولات سفارش داده شده را تضمین می کند، زمان پاسخگویی به درخواست ها را سرعت می بخشد، گزارش های موجودی دقیق را تولید می کند و محصولات کافی را به موقع برای افزایش تقاضا تضمین می کند.

با استفاده از نرم افزار Siag ERP می توانید خدمات مورد نیاز را به مشتریان ارائه دهید و مدیریت موجودی ورودی و خروجی و تحویل اقلام به مشتریان را بهینه کنید. در این صورت، ممکن است از دیدن نسخه آزمایشی نرم افزار ارجاع شده قدردانی کنید.

مطالعه بیشتر: https://rastaksoft.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.