امارات مال Chronicles

۸۵۵ بازديد

 

مجموعه ابی هتل اتلانتیس شامل 7 نوع سرسره مختلف است که هرکدام از این سرسره ها می تواند آدرنالین خون شما را به شدت بالا ببرد. همانطور که حدس میزنید، ماه های گرم سال (از ژوئن تا آگوست) را میشود فصلهای کم گردشگر یا به اصطلاح off-season نامید و در طی این مدت می توان هتل هایی با قیمت های خوب پیدا کرد، به خصوص در رنج قیمتهای بالا که ممکن است در زمانهای پرگردشگر بسیار غیر منطقی باشند. در ورودی این موزه، نمایشگاه جذابی از نقشههای قدیمی امارت و دبی وجود دارد که به خوبی نشان میدهد که این کشور بعد از رونق صنعت نفت، چطور گسترش پیدا کرده است. اما می توانید در بین آن ها برندهایی با قیمت های مناسب تر نیز پیدا کرده و خرید خوبی را در این مرکز انجام دهید. با بازدید از شهربازی اسپارکیز می توانید بازی و هیجان را در کنار خانواده احساس کنید، ترن های هیجان انگیز و چرخ و فلک های موزیکال از برترین وسایل بازی این مرکز هستند، همچنین وجود سینماهای چند بعدی و سالن های بولینگ هم باعث شده که محیط اسپارکیز خانوادگی تر و دوستانه تر شود. مبتدی ها و یا کودکان نیز میتوانند در پارک برفی که با مساحت 3000 متر مربع ساخته شده و بزرگترین پارک برفی سرپوشیده دنیاست به تفریح بپردازند و تور دبی خود را بیاد ماندنی تر نمایند، تمامی تجهیزات مثل لباس گرم ، لوازم اسکی ، دستکش و کلاه همگی در پیست برای اجاره موجود است ، و حتی برای علاقمندان مربی رایگان هم وجود دارد که بتوانند تجربه اولین اسکی خود را در بزرگترین پیست سرپوشیده جهان و آن هم در تور دبی که انتظار چنین تجربه ای در برف نمیرود ، داشته باشند. همچنین در طبقه ی سوم مسافران میتوانند از امکاناتی مانند: رستوران، فودکورت، تماشای تلویزیون و بازی های ویدیویی نهایت استفاده را ببرند.

100 Day Project - Day 49 100 day project art licensing artist design editorial illustration food food art food artist food illustration food illustrator illustration illustrator licensing artist procreate tomato بیشتر شهرت این شهر بخاطر آسمان خراش های بلند و سازه های عجیب و تکنولوژی های روز و مراکز تفریحی و تجاری می باشد و میلیون های نفر از مسافران و گردشگران از همه جای دنیا برای تفریح و گردش وارد این شهر می شوند. یک سیستم حفاظت کاتدی برای این سازه به کار رفت تا اثرات منفی مواد شیمیایی خورنده در آبهای زیرزمینی محلی را کاهش دهد.شرکت معماری اسکیدمور، اوینگز، مریل (SOM) از «سیستم سازهای قاببندی یکپارچه لولهای» در طراحی برج استفاده کرد. چنین موردی این سازه را از سایر مکانهای دیدنی متمایز کرده و باعث شده حتی قبل از اتمام خود، رکوردها را بشکند. سبک معماری این مرکز خرید لوکس و محبوب که یک شرکت آمریکایی آن را طراحی کرده است، ترکیبی از معماری عربی و مدیترانه ای بوده و در نوامبر سال 2005 افتتاح شده است. رستوران ایتالیایی Amici غذاهای سنتی ایتالیایی یا مدیترانه ای سرو می کند. فرودگاه بین المللی دبی به عنوان فرودگاه برجسته و مدرن شناخته میشود که در آنجا انواع غذاهای بین المللی سرو میشوند. این مجموعه آبی بسیار مدرن ساخته شده است که پای گردشگران زیادی را به این هتل می کشاند. دایوراماهای مختلفی که نشاندهندهی سبک زندگی سنتی در امارات است در موزه دیده میشود؛ مثلا صید مروارید یا زندگی بادیهنشینی. شاید تصور برف در گرمای شدید کشور امارات کمی عجیب و دور از ذهن باشد؛ اما دبی سرزمین شگفتیها است. از جمله شهرهای بی نظیر و فوق العاده از نظر ساخت و ساز و گردشگری که در آسیا قرار دارد می توان به دبی اشاره کرد که یکی از شهرهای فوق العاده با ساختمان های شگفت انگیز و جالب می باشد این شهر یکی از مهمترین شهرهای دنیا می باشد که هر کسی دوست دارد برای یک بار هم که شده به دبی بیایید تا زیبایی های آن را ببینید.

آنقدر کارهای هیجانانگیز میتوان در این پارک کرد که انتخاب یکی از بین همه آنها سختترین کار ممکن است. برای خرید کیف و کفش زنانه، مردانه و بچه گانه نیز انتخاب های بسیاری در مرکز خرید دبی مال دارید. آی ام جی بزرگترین مجموعه تفریحی سرپوشیده در دنیاست که هزاران جاذبه تفریحی پر آدرنالین از جمله مجموعه ای از انواع ترن های هوایی و وسایل تفریحی هیجانانگیز با موضوع کاراکترهای کارتون نتورک و ابر قهرمانهای مارول و دایناسورهای متحرک را و تعدادی از اولین های جهان در خود جای داده است. این برندها تنها تعدادی از برندهای عرضه شده در فروشگاه های کیف و کفش دبی مال هستند. در این مال می توانید با انواع برندها آشنا بشید، کافه رستورانهای زیبا و معروف برید و خلاصه کلی تفریح کنید ولی اگر دنبال جای قیمت مناسب برای خرید هستید در این مال چیز قیمت مناسبی پیدا نمیشه و با توجه به برند بودن اکثر اجناس بهتره با جیب پر برید ولی حتی اگر به عنوان فقط یک گردشگر میرید، حتما بهتون پیشنهاد میکنم و اصلا از دست ندید و از زیباییها و لوکس بودن این مال لذت ببرید. یکی از مراکز خرید بسیار بزرگ دبی هست و از نظر من خیلی لوکس هست و معماری زیبایی داره، حتی به نظر شخصی خودم خیلی از داخل دبی مال زیباتره، چون اکثرا دبی مال رو بهترین مال دبی میدانند، به طرز زیبایی در برخی قسمتها کلیه برندهای مطرح و درجه یک دنیا دور هم جمع شدند و تمامی ویترینها رو به صورت سراسری پوشش میدهند، رستورانی مجلل و باشکوه هم در وسط این برندها در طبقه پایین دیده میشه و جای خیلی قشنگی برای عکاسی هم هست. تاجران ایرانی، ویژگیهای معماری خود که در خانههای ساحلی ایران مرسوم بوده، با خود به دبی بردهاند.

یکی از شهرهای کشور امارات متحده عربی می باشد که در جنوب کشور ایران و در پیرامون خلیج فارس و در شبه جزیره عربستان قرار دارد. زیرا به دلیل وضعیت بد اقتصادی ایران و درآمد خوب در دبی، مسلماً هرکسی قصد اقامت در دبی را دارد. خرید کردن که یکی از برنامه های اصلی در سفر است و خیلی از مسافران تور دبی دنبال مراکز خریدهای خوب هستند تا بتوانند اجناس مورد نیزا خود را تهیه کنند. فرودگاه بینالمللی دبی، امکانات رفاهی فوقالعادهای دارد که مسافران میتوانند از آنها استفاده کنند که کارکنان این فرودگاه با لباس مخصوص در تمام نقاط محوطه حضور دارند و با ارائه کلیه اطلاعات و خدمات به مسافران کمک میکنند تا از تمام لحظات خود در این مکان، نهایت استفاده را ببرند. طراحی این مرکز خرید را یک شرکت امریکایی به سبک معماری عربی و مدیترانهای انجام گرفته است و هزینه ساخت ان نزدیک به 218 میلیون دلار شده است.برای مسافران تور دبی که برای خرید کردن وارد امارات مال می شوند امکانات زیادی فراهم شده است که در عین خرید کردن از تفریحات و سرگرمی های متعددی نیز بهره مند شوند و لذت ببرند. از طریق مترو به راحتی میتونید به امارات مال برید. اگر قصد دارید یادگاری الهام بخشی از سفر به برج العرب را به خانه خود ببرید، به بوتیک اختصاصی سر بزنید. این مسجد یکی از بهترین نمونههای معماری اسلامی است و با الهام از مسجد الازهر قاهره ساخته شده است.

در این اطراف، آبنماها و فوارههای متعددی وجود دارد از جمله فوارهی دبی که بلندترین فوارهی دنیا است و از فوارهی مشهور Bellagio در لاس وگاس الهام گرفته است. لابی آتریوم این هتل در ارتفاع 170 متری قرار گرفته است و یک سوم فضای داخلی هتل را در بر میگیرد به گونهای که در جهان بلندترین لابی محسوب میشود. پارک آبی وایلد وادی یکی از مکانهای منحصر به فرد خاورمیانه محسوب میشود که میان بهترین پارکهای آبی دنیا، جز 10 مجموعه اول بوده است. بیش از بلندترین ساختمان جهان، برج خلیفه یک نمونه بی سابقه از همکاری بین المللی و چراغ پیشرفت در خاورمیانه است. این سکو بلندترین سکوی تماشای جهان ر هر دو بخش فضای سرپوشیده است. در غرفههای هر کشوری میتوانید با با آدابورسوم و فرهنگ، انواع سوغاتیها و صنایعدستی هر یک آشنا شوید. این قسمت شامل نمایشگاه با غرفههای متفاوت و شهر فرنگ سر پوشیده میباشد. ازدیگر جاذبه های دوست داشتنی شلوغ ترین خیابان دبی می تونم موزه و پارک طلا و الماس را نام ببرم این موزه تاریخچه تولیدات طلاوجواهر عربی را براتون روشن خواهد کرد البته جالبه که بدانید هر یک از زیور آلات در ایالات متحده عربی به یک معنای خاص ساخته شده اند ؛ همچنین با استفاده از تور هایی که در این مکان برگذار می شوند می توانید از قسمت تولید و ساخت طلا و جواهرات هم بازدید کنید. خور دبی، شهر را به دو قسمت تقسیم میکند؛ «دیره» در شمال و «بر دبی» در جنوب. دبی به عنوان شهر هتل های لوکس شهرتی جهانی دارد. این فروشگاه گل های خود را از سراسر نقاط جهان وارد می کند.

برای خرید گل نیز می توانید به دبی مال رفته و زیباترین گل های دنیا را از فروشگاه گل ورود (Worood) در طبقه زیر همکف این مرکز تهیه نمایید. موز فلاورز (Moz Flowers) گل فروشی دیگری است که در طبقه همکف دبی مال قرار دارد. بهسراغ هتلی برویم که اصطلاح هتل ۷ ستاره، با وجود آن خلق و جان گرفت. هتل های دبی در طول کریسمس و تعطیلات سال نو و همچنین فصل های پر گردشگر یا به اصطلاح High-Season (ماه سپتامبر تا مه) در گران ترین حالت خود قرار دارند. گلد سوق (Gold Souk) یا بازار طلا بخشی از دبی مال بوده که سراسر آن از طلافروشی پر شده است. این مغازه ها شامل طلافروشی یا لباس و ادویه می شوند. در بخش گلد سوق علاوه بر فروشگاه های پر زرق و برق و طلافروشی ها، فروشگاه هایی هستند که به عرضه کالاهای سنتی عربی از جمله پوشاک و صنایع دستی می پردازند. اگر می خواهید به امارات مال بروید می توانید با وسایل نقلیه عمومی مثل مترو ، تاکسی و اتوبوس و همچنین با اتوبوس های ” هاپ آن هاپ آف ” بروید و اگر با این اتوبوس ها می روید باید در آخرین ایستگاه پیاده شوید و جهت اطلاع شما عزیزان هزینه بلیط گردشگری این اتوبوس ها 70 تا 80 دلار می باشد ، علاوه بر روش هایی که گفته شد ، می توانید از سرویس اتوبوس امارات مال که به هتل های معروف دبی و پر توریست آن ، می روند ، استفاده کنید. همچنین در این جزیره بسیاری از هتل های لوکس و مراکز خرید معروف دبی قرار دارند.

دبی، از شهرهای لوکس و توریستی در دنیا می باشد که در شبه جزیره عربستان در کشور اماارت متحده عربی واقع شده است. وسعت این جزیره آنچنان زیاد است که می توانید از بیرون از جو زمین هم آن را مشاهده کنید. طلا یکی از کالاهایی است که در دبی زیاد می بینید و طرفداران بسیاری نیز دارد. چشمانداز شهر از بالای این برج بسیار دیدنی است؛ آسمانخراشهای مدرنی که بین بیابان و اقیانوس قرار گرفتهاند. برخی از برج ها در مناطق خرید و مناطق شلوغ برخی از آنها بر روی دریاها و برخی دیگر در زیر دریا که همه ی این ویژگی ها باعث شده تا دبی بعنوان یکی از جاذبه های گردشگری مهم دنیا در آسیا مطرح شود. بازارهایی که در هر ساعت از روز، شلوغ و پررفت و آمد هستند. این پارک دارای 3 نوع بلیط مختلف است، گردشگران برای 1 ساعت حضور در این پارک 65 درهم، 2 ساعت 80 درهم و برا ی یک روز کامل حضور در این پارک ابی، 99 درهم باید بپردازند. این تورها هر روز ساعت ده صبح برپا میشوند به جز روزهای جمعه. ساعات کاری پارک بالیوود دبی، از صبح تا ۲۰ شب میباشد. برای تماشای مناظر خورشیدی در مرکز نجوم، حتما در ساعات اولیه صبح از پارک دیدن کنید. این مسجد به خصوص در ساعات غروب و شب جلوهی دیگری دارد و با نور به زیبایی تزیین شده است.

در شب کویر، دریاچه القدره به عنوان یکی از جاذبههای طبیعی دبی، چشماندازی بینظیر برای تماشای غروب خورشید و ستارگان است. درباره مصالح مورد استفاده نیز باید گفت، بهطور کلی ۳۳۰ هزار متر مکعب سیمان و ۳۹ هزار تن فولاد برای ساخت آن استفاده شده است. پیمانکارانی مانند شرکت سامسونگ، گروه بلژیکی «Besix»، گروه امارتی «Arabtec» به ساخت این برج کمک کردند. بیشتر عکاسان، شب را برای رفتن به بالای برج انتخاب میکنند تا بتوانند نمای پانورامای زیبای از شهر و چراغانیهای منحصربهفرد آن را با دوربین خود ثبت کنند. این خور یکی از عناصر تاثیرگذار در گسترش این شهر بوده است و برای اولین بار ساکنان آن برای ماهیگیری و صید مروارید این مکان را برای زندگی انتخاب کردند. این شهر ساحلی دارای آسمان خراش های زیادی می باشد که معروفترین آنها برج خلیفه و العرب می باشد که توسط معماران بزرگ جهان ساخته شده است و هر کدام به نوبه ی خود دیدنی و تماشایی هستند . رستوران المهارا یا صدف معروفترین رستوران دبی است و گردشگران زیادی برای سرو غذا آن را انتخاب میکنند. محلهی قدیمی دبی که بستکیه یا منطقه ی الفهیدی هم نامیده میشود، اواخر قرن نوزدهم ساخته شد تا محل زندگی تاجران ثروتمند ایرانی باشد که در کار تجارت مروارید و منسوجات بودند و دبی را به خاطر موقعیت اقتصادی و نزدیکی به خور دبی برای زندگی انتخاب کرده بودند. با این حال، توجه داشته باشید که به دلیل طبیعت مذاکره و تجارت در این بازار، بهتر است در هنگام خرید به قیمتها دقت کنید و مقایسه قیمت با فروشگاهها و مراکز خرید دیگر را در نظر بگیرید.

بنابراین می توانید با خیال راحت از آنها راهنمایی بگیرید و در مورد جاذبه های گردشگری و رستوران های ارزان و خوب سوال کنید. از امکاناتی که در مرکز خرید امارات وجود دارد می توان به ۹۰ رستوران و فروشگاه مواد غذایی اشاره کرد که آن را به یکی از جاذبه های توریستی دبی تبدیل کرده است. صنعت پارچه و نساجی امارات متحده عربی بخش هایی مانند پوشاک بافته شده، بافتنی، پارچه، منسوجات خانگی، پارچه های آماده و منسوجات فنی را در بر می گیرد. علاوه بر این، دبی مال گاهی اوقات حراج های خوبی داشته و تخفیف های فوق العاده ای برای مشتریان خود در نظر می گیرد. ساختمانهای سنگ آهکی و مرجانی این منطقه که بسیاری از آنها دارای بادگیر هستند، به خوبی مرمت و نگهداری شدهاند. خیابانهای باریک این منطقه که با بناهای ساخته شده به سبک معماری عربی در بر گرفته شدهاند، نشانی از گذشتهی دبی هستند. این موزه یکی از بهترین نمونههای معماری عربی است. در این منطقه، یک گالری به نام گالری مجلس (Majlis Gallery) وجود دارد که در آن مجموعهی بینظیری از سرامیکهای عربی سنتی و سایر وسایل و اثاث سنتی به نمایش درآمده است. تالار سمت راست، نمایشگاه سلاح و جنگافزار است و در تالار سمت چپ نمایشگاه آلات موسیقی اماراتی به نمایش درآمده است. در حیاط این موزه، قایقهای سنتی و خانههای ساخته شده از برگهای نخل و یک برج بادگیر اماراتی به نمایش درآمده است.

دبی مال بهترین مرکز خرید شهر و ورودی برج خلیفه و آکواریوم دبی است و از جاهای دیدنی دبی به حساب می آید . تونل های زیرآبی به عنوان یک تجربه همه جانبه در این تمدن گمشده و خراب، پیرامون موضوع شهر گمشده آتلانتیس طراحی شدهاند. آن وقت است که به هرکجای این پارک آبی که مینگرید می توانید طراحی آن را به خوبی متوجه شوید. در بازار طلای دیره در دبی مغازههای بسیار زیادی وجود دارد که میتوانید از آنها طلا بخرید پس به هیچ عنوان برای خرید عجله نکنید و بازار را به خوبی بگردید. زمانی که به بازار طلای دبی یا همان سوق طلا می روید بسیار شگفت زده خواهید شد زیرا خود را در بین حجم زیادی از انواع طلا خواهید یافت. به علاوه در این موزه یک زیرزمین مجزا نیز وجود دارد که برای خدمات اولیه است و به جز آن سه طبقه نیز در زیر فضای سبز آن ساخته شده که شامل لابی، سالن اجتماعات، کافه و رستوران، فروشگاه و پارکینگ است. این امکانات شامل استخر روباز، سالن ورزشی کامل تجهیز، رستوران ایتالیایی با غذاهای سنتی ایتالیایی، صرافی است. بعد از آن فضای به وجود آمده را به طور کامل با شن پوشیده شد، پایههای اصلی برای استارت کار پروژه هتل العرب، از لابه لای شنها گذشته و به داخل زمین انتقال داده شد، به این ترتیب و به دلیل وجود شن، اصطکاک با شدت زیادی ایجاد شده و پایهها کاملا محکم و استوار در زمین قرار میگیرد که با برخورد طوفان و باد نیز قابل تکان دادن نیست. در این مسیر کوهنوردی همچنین چندین مجسمه، پل و راهروی چوبی، پلکان و محل استراحت نیز وجود دارد که دارای نمای کامل از منطقه و محیط زیست در پارک مشرف هستند. پاساژ امارات مال هم مانند سایر مراکز خرید دبی در دل خود یک سری امکانات تفریحی بخصوصی دارد که از جذاب ترین آنها پیست اسکی سر پوشیده دبی است و پیشنهاد میکنیم در تور دبی خود یک بار تفریح در این پیست را تجربه نمائید ، این پیست دارای پنج مسیر با ارتفاع و شیب های متفاوت است و طولانی ترین مسیر آن 400 متر است ، هر فرد با هر میزان مهارتی که داشته باشد میتواند در شیبهای مختلف پیست اسکی کند، همچنین برای اسنو برد سواران نیز پیست سبک آزاد وجود دارد.

امارات متحده عربی، اتحادی از هفت شیخنشین کوچک به نامهای ابوظبی، دبی، شارجه، عجمان، فجیره، راسالخیمه و امالقوین است. آخرین بخش مجموعه آکواریوم دبی، باغ وحش زیرآبی است که در طبقه دوم قرار دارد و شما را با ماهیان بزرگ و کوچک و رنگارنگ آشنا میکند. در واقع بازدید از این آکواریوم و باغ وحش زیر آب یکی از بهترین کارهایی است که میتوانید در دبی مال آن را تجربه کنید! اسکی دبی در مجموعه بزرگ امارات مال که در واقع یک مرکز خرید در دبی است واقع شده است . هتل ایبیس امارات مال امکانات متنوعی را برای مهمانان فراهم میکند. Ibis Mall Of The Emirates از ۲۹ ژوئن ۲۰۰۹ پذیرای مهمانان است. مهمانان می توانند از در هر زمان از این چرخ و فلک لذت ببرند. هر سال در شب سال نو مراسم آتش­بازی و نمایشهای لیزری در برج برگزار میشود. ادامه مطلب را بخوانید تا برای سفر به دبی و تماشای این برج شگفتانگیز آماده شوید. میتوانید بر روی یکی از قایقهای چوبی کوچک که معمولاً مملو از مسافر هستند سوار شوید و در کنار نهر حرکت کنید و منظرهای عالی از دبی قدیمی و جدید را تماشا کنید. دبی مارینا با ۸ کیلومتر طول، به خاطر مناظری که در کنار آب میتوانید به تماشا بنشینید، مسیری پرطرفدار است. لوازم الکترونیکی و تکنولوژی از جمله کالاهای بسیار پرطرفدار دبی هستند که به عنوان سوغاتی این شهر نیز خریداری می شوند. اگر به دنبال خرید عطر یا لوازم آرایشی هستید، حتما سری به مرکز خرید دبی مال بزنید. اگر شما به دیره سفر میکنید و میخواهید کمی اوغات فراغتتان را هیجانانگیزتر از سپری کنید، میتوانید از این موزه دیدن نمایید. اگر به دنبال فروشگاه هایی برای خرید سوغات و هدیه هستید، می توانید به فروشگاه های دیزو (Daiso) و گالری وان (Gallery One) در زیر همکف، ماسکا (Maska) در طبقه اول و کلر (Claire) و پینک کَت (pink cat) در طبقه دوم دبی مال مراجعه نمایید.

اگر در دبی دوست و آشنایی دارید از او بخواهید تا کسی را برای همراهی شما در سفر به بیابان معرفی کند. این مرکز خرید طیف گستردهای از کالاها و محصولات را در اختیار شما قرار میدهد و خیالتان را از بابت تنوع و کیفیت کالاها راحت میکند. از بخش های جذاب و دوست داشتنی این مرکز خرید می توان به فود کورت آن اشاره کرد که بعد از یک خرید و گشت و گذار طولانی رفتن به آن و لم دادن و خوردن و نوشیدن خیلی می چسبد ، در این فود کورت می توانید از غذاهای رستوران های زنجیره مانند کی اف سی ، مک دونالد و بوچر گریل استفاده نمایید. برای خرید لوازم تحریر و وسایل مربوط به سرگرمی و تحصیل می توانید به نیکلودئون (Nickelodeon) در طبقه دوم مراجعه نمایید. فروشگاه ردراک (Redrock) نیز دارای دو شعبه بوده که یکی از آن ها در زیر همکف و دیگری در طبقه دوم واقع شده است. پیست اسکی دبی نیز که از شگفت انگیز ترین تفریحات دبی می باشد در این مرکز گنجانده شده و با 22500 مترمربع فضای سرپوشیده مورد استقبال علاقه مندان به انواع ورزش های زمستانی واقع شده است . تفریحات لاکچری دبی تجربههای تازه و هیجانانگیزی را برای شما رقم میزنند. پارک آبی اسپلش پد، یکی از بهترین پارک های آبی دبی برای کودکان 2 تا 12 سال است که زمین بازی و نجات غریق دارد و شما می توانید خاطره بسیاری خوبی را برای کودکان خود بسازید. برای خرید جواهرات فروشگاه های پاندورا (Pandora)، جوهارا (Jawhara)، میکورا (MIKURA)، ورساچه (Versace Fine) و پرشز جولز (Precious Jewels) گزینه های خوبی هستند که در طبقه همکف واقع شده اند. در این مرکز بیش از 70 فروشگاه لوازم آرایشی و عطر فعالیت می کنند که اغلب آن ها در طبقه همکف و اول واقع شده اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.