اکانت برای تطبیق با ساحل جمیرا دبی

۵۸۳ بازديد

 

گالری One در نقاط مختلف دبی نظیر دبی مال، مال امارات و بازار مدینه جمیرا مشاهده میشود. اداره مرکز تجارت جهانی دبی یک منطقه آزاد در امارات است. میشود. یکی از پرطرفدارترین بازیهای لاگونا، شبیه ساز امواج دریا است و علاوه بر آن، سقوط آزاد نیز مورد علاقه گردشگران است. پارک آبی آکواونچر آتلانتیس یکی از پنج مجموعه تفرجگاهی پالم (درخت نخل) است که به طرز باشکوهی بر روی سواحل انسان ساز پالم جمیره ساخته شده است. کوکتل های دست ساز را بنوشید، غذاهای لذیذ را بچشید و ریتم زندگی را در رگ هایتان احساس کنید. چه به دنبال بالا بردن آدرنالین با وسایل بازی مهیج باشید و چه بخواهید وقت خود را در محیطی شاد بگذرانید پارک های آبی دبی شما را به خواستهتان میرسانند. با محیطی بکر در کنار اقیانوس، ماندارین اورینتال جمیرا، یک اقامتگاه شهری شیک است. کیدزانیا شهری کوچک در مرکز دبی مال بوده که به کودک شما اجازه می دهد تا در هر شغلی که به آن علاقه دارد، ایفای نقش کند. اگر نمی خواهید هزینه خدمات تاکسی یا اجاره ماشین را در دبی صرف کنید، می توانید از حمل و نقل شهری راحت استفاده کنید. شاید تنها مانع استفاده از این پارک های آبی کمبود وقت و قیمت بلیط پارک های آبی دبی باشد. اما اگر شما به دنبال کشف تاریخ دبی هستید و اینکه دبی امروزی چگونه انقدر مدرن شده است، باید سری به موزه های شهر دبی بزنید. جاهای تفریحی دبی آنقدر تنوع دارد که قبل از مسافرت به این شهر باید لیست جاهایی که میخواهید ببینید، آماده داشته باشید. در جای جای این پارک کارکنان و راهنمایانی وجود دارند که شما را در تفریحات همراهی میکنند تا خطری تهدیدتان نکند. سالن Sleep n’ Fly هم در ترمینال 3 وجود دارد که دارای چندین کپسول خواب مناسب برای 1 تا 2 نفر می باشد.

تبدیل دبی به مرکز فساد و فحشای گردشگران اسرائیلی - خبرگزاری فارس اقامت در این هتل و استفاده از سواحل اختصاصی آن، از بهترین لذتهایی است که در عمرتان تجربه خواهید کرد. پیست اسکی دبی را می توان یکی از 3 پیست اسکی سرپوشیده در جهان دانست که در خاورمیانه، بی نظیر است. یکی از جذاب ترین سرگرمی های این پارک این است که خانواده ها با استفاده از لگو می توانند با کمک هم قایق ساخته و در رودخانه به قایق سواری بپردازند که این هم سرگرمی و هم بازی فکری به شمار می رود. از نظر بسیاری از گردشگران، بهترین تفریحی که گرمای امارات را از تن بیرون میکند، آبتنی در پارک های آبی دبی باشد؛ خصوصاً اگر بدانیم در این مراکز تفریحی، هیجان همیشه چاشنی آببازی میشود. پارک آبی آتلانتیس جزو بهترین پارکهای شهر دبی میباشد که در هتل لوکس آتلانتیس واقع شده است. ساحل نیکی در پرل جمیرا (Pearl Jumeirah) دبی واقع شده است. کشور امارات و شهر دبی با جاذبه ها و مناطق دیدنی و تفریحی بی نظیر که در خود جای داده ، مقصد گردشگران فراوانی از سرا سر دنیا شده است .یکی از این جاذبه های پر طرف دار و منحصر به فرد دهکده جهانی یا «گلوبال ویلیج دبی» (Global Village Dubai)،می باشد که بازدید از آن به همه گردشگران دبی توصیه می شود .با رزرو تورهای متنوع دبی از آسمان هفتم این اسطوره را از نزدیک بازدیدکنید و ماجراجویی خود را در این محیط اسرار آمیز تجربه کنید. جانگل بای آخرین پارک آب ساخته شده در لیست پارک های آبی دبی است که در سال 2021 درهای خود را به روی گردشگران گشود.

میباشد که میتواند لحظات فوقالعادهای را برای شما رقم بزند. مرکز خرید دبی دارای یک پارکینگ اختصاصی است که میتواند 14000 خودرو را به صورت همزمان در خود جای دهد. حالا که تا اینجای مطلب آمدهاید، حتما از کسانی هستید که در پارکهای آبی دنبال هیجانند. این پارک دارای بیش از ۲۰ جاذبه شامل رولرکوسترهای هیجانانگیز، شبیهسازهای مسابقه رانندگی فرمول ۱، نمایشهای زنده و فروشگاههایی است که محصولات مرتبط با فراری را عرضه میکنند. مساحت این پارک معادل 250 هزار متر مربع میباشد که مجموعه کاملی از سرسرههای آبی را در خود جای داده است. برخی استفاده از این پلتفرم را ممنوع کرده و برخی به کاربران این پلتفرم هشدار دادهاند که مجوز فعالیت در حوزهی قضایی آنها را ندارند. خلاصه که اگر بلیط هواپیما خودتان را به مقصد دبی رزرو کردهاید یا از این شهر به جای دیگری قرار است بروید، حتما فرودگاه بزرگ آن را بشناسید تا سفرتان به خوبی پیش برود. در پایان خریدهای خود در این بازار می توانید به معبدهای هندی که در این نزدیکی قرار دارد هم سر بزنید. شما گردشگران عزیز در بازار مرشد " Murshid " شهر دبی می توانید هر نوع کالایی را پیدا کنید و از کالاهایی نظیر پوشاک و کیف و کفش گرفته تا سوغاتی های کوچک و مختص این شهر و اجناس وارداتی چینی در آن به فراوانی یافت می شود که همانطور که در بالا گفتیم تمام کالاها با قیمت مناسب به شما مسافران عزیز عرضه می گردد . این مجتمع بزرگ شامل بیش از 240 ساختمان، از آسمان خراش های اداری گرفته تا مراکز خرید و خانه ها می شود که همگی با پارک ها و کانال ها احاطه شده اند .بسیاری از ساختمان ها در حال حاضر به پایان رسیده اند و این منطقه به ویژه برای مسافران تجاری جذاب است. انتخاب بعدی مرکز خرید امارات است که به عنوان بزرگترین مرکز خرید دبی شناخته میشود.

این مجموعه ۱۵ هکتار وسعت داشته و بهعنوان یکی از بزرگترین پارک های آبی دبی شناخته میشود. تا قبل از اسپلش پد، بین پارک های آبی دبی، محلی مخصوص آبتنی اختصاصی کودکان ساخته نشده بود، اما با راهاندازی این مجموعه، گردشگران شگفتزده شدند. وایلد وادی تمام روزهای هفته بجز دوشنبهها از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر فعال است و قیمت بلیط آن برای استفادهی نامحدود از تمام وسایل حدود 300 و برای استفادهی نامحدود از تمام وسایل به همراه ناهار حدود 400 درهم امارات میباشد. پارک آبی دریم لند تمام روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر و روزهای جمعه از ساعت 10 صبح تا 8 شب فعال است و روزهای آخر هفته تنها به خانوادهها اختصاص دارد، قیمت بلیط این پارک آبی حدود 200 تا 300 درهم اماراتی میباشد. تماشای رقص فوارهها رایگان بوده و از ساعت ۶ بعد از ظهر هر نیم ساعت برگزار می شود. یکی از جذابترین بخشهای این پارک آبی، ماجرای داستانی آن است. همچنین، اطلاعات دقیق درباره قوانین و مقررات صادراتی، تجارت بینالمللی و بازار دبی نیز بسیار حیاتی است. نکته مثبت دیگر اینکه لاکونا در نزدیکی ساحل بسیار زیبای جمیرا قرار گرفته و بدین ترتیب میتوانید پس از لذت بردن از تفریحات پارک، گشتی هم در ساحل بزنید. اتاقهایی با طراحی خارق العاده در بالای برج قرار دارد که امکان دیدن اطراف برج با زاویه ۳۶۰ درجه را ایجاد کرده است. از امکانات مختلف ساحل جمیرا دبی می توان به انواع ورزش های آبی، پارک اختصاصی ساحلی برای کودکان، رفت و آمد بسیار آسان با مترو دبی و مسجد ساحل جمیرا دبی اشاره کرد که افراد غیر مسلمان هم می توانند از این مسجد بازدید کنند. با بیش از 1 میلیون فوت مربع فضا، مرکز تجارت جهانی دبی اولین انتخاب برای گردهمایی های صنعتی است. ممکن است این مسجد بزرگترین و پر زرق و برقترین مسجد در امارات متحده عربی نباشد اما از نظر نور و زیبایی یکی از بهترین مساجد دبی برای عکاسی است.

لحظات پر از آدرنالین که میتوانید فریاد بزنید، بخندید، گریه کنید و بعد برای دور دوم یک تفریح را انجام دهید. از پر آوازه ترین خیابان ها در دبی می توان به خیابان الرقه و المراقبات اشاره کرد، طلا فروشی ها از مهم ترین کسبه در این خیابان هستند، به دلیل وجود رستوران های متفاوت، این خیابان مکانی برای تامین سلیقه بخش زیادی از گردشگران است. اگرچه دبی بعنوان مقصدی لوکس درنظر گرفته می شود، اما مکان های مختلف زیادی برای اقامت وجود دارد. نکته ای که ممکن است هنگام بازی در این شهربازی متوجه نشوید این است که وقتی از بالا به پارک آبی آکوافان نگاه می کنید، متوجه می شوید که شهربازی به شکل کلمه “دبی” طراحی شده است. نکتهای که به هنگام بازی در این مرکز تفریحی ممکن است به آن پی نبرید، این است که وقتی از بالا به پارک آبی آکوافان نگاه کنید در مییابید که این مرکز تفریحی به شکل کلمه «Dubai» طراحی شده است. هنگام بازدید از این شهر، چه برای تجارت، چه برای گردشگری و چه برای خرید، باید بدانید که مرکز شهر به دلیل مجاورت با جاذبه های اصلی و تنوع زیاد هتل ها، بهترین منطقه برای انتخاب هستند. هتل همچنین دارای نور طبیعی در سراسر اکثر فضا های جلسات خود در طبقه 33 می باشد و با داشتن 394 اتاق، سوئیت و پنت هاوس آماده پذیرایی از کلیه مهمانان اعم از تجاری، تفریحی و یا هردو می باشد.

موجسواری در این مجموعه فقط برای بزرگسالان نیست، کودکان و نوجوانان هم میتوانند با یک تخته روی موجها بازی کنند و از آن لذت ببرند. این جوندگان نیمه آبی، در تالاب ها و آبراه های استرالیا زندگی می کنند. آکواونچر یکی از بهترین پارک های آبی دبی و صد البته در جهان است که تفریحات آبی هیجان انگیزی را در یک فضای 17 هکتاری به نمایش میگذارد. معماری زیبا، فضای بزرگ و شهرت جهانی این برج موجب شده که سالانه هزاران گردشگر از آن بازدید کنند. خط ساحلی دبی دارای برخی از نقاط دیدنی مهندسی معاصر مانند نخل جمیرا با شهرت جهانی است. پارک آبی که در سال ۲۰۱۶ افتتاح و در مدت کمی توانست نظر بسیاری از گردشگران تور دبی را به سوی خود جلب کند. تتروم الی یک سواری است که گیر افتادن در گرداب را برای شما تداعی میکند. اکثرهتل ها در دبی دارای امکانات اوقات فراغت می باشند که شامل استخر و مناطق آفتاب گرفتن است. این بخشها به خوبی تاریخ و فرهنگ غنی این ماجراجوی عرب را که قرنها پیش به اقصی نقاط جهان سفر کرده بود را می دهد. این هتل گزینه خوبی برای سفرهای دونفره است. استخر در بام هتل قرار دارد که کسب آرامش بسیار عالی است. اپرای دبی یکی از مراکز مهم فرهنگی و هنری در امارات متحده و از جاهای دیدنی دبی است که در منطقهی داون تاون (down town) دبی قرار دارد. علاوه بر این سرسره های هیجان انگیز دیگری نیز برای افرادی که به دنبال هیجان و بدست آوردن آدرنالین هستند وجود دارد. مسلما بازدید از این دهکده برای همه ما جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

سالانه بیش از 75 میلیون نفر از این مجموعه دیدن میکنند که همین عدد باعث شده که دبی مال در کنار برخی از جاذبه های گردشگری دیگر مانند برج خلیفه و قاب دبی به عنوان محبوبترین مکان دیدنی در این شهر شناخته شود. قیمت ورودی پارک های آبی دبی با توجه به شرایط و امکاناتی که دارند متفاوت میباشد. با سرگرمیهای زنده این سفر، میتوانید آرام بنشینید و درخشش شهر در شب، از روی عرشه یک کشتی در دل نهری که قلب امارات است را تماشا کنید. اگر به دنبال یک سفر سریع هستید، توصیه میشود که از تاکسی استفاده کنید. قسمت های از آکواریوم در فضای عمومی مرکز خرید قابل رویت هست و برای بازدید کامل از آکواریوم باید بلیط تهیه کنید که به نظر من حتما ارزش دیدن دارد. اما در این بین آنچه سفر گردشگران به دبی را کامل می کند، بازدید از پارک های آبی دبی است چرا که در این جاذبه ها علاوه بر لذت بردن از وسایل بازی هیجان انگیز و حتی آرامش بخش، در پناه گرما نیز خواهید بود. همچنین انواع کامیون ها و کافه های مواد غذایی را برای سوخت گیری پس از یک روز هیجان انگیز در آب پیدا خواهید کرد. برای اکثر بازدیدکنندگان، سفر به عرشه دیدبانی در طبقه 124 این برج بسیار شگفت انگیز است و مناظر سراسر افق شهر از این چشم انداز به شکل خیره کنندهای دیده میشود.

لاگونا از 4 بخش اصلی شامل بخش سرسرهها، بخش موج سواری، بخش ریلکس کردن و بخش آب بازی تشکیل شده است، در هر کدام از این بخشها تفریحات بسیاری وجود دارد که گردشگران را حسابی سرگرم میکنند. فعالیت های متعددی در اینجا وجود دارد که می توانید برای یک روز کامل سرگرم کننده و ماجراجویی انجام دهید و آن را به یکی از محبوب ترین مقاصد و مکان های دبی تبدیل کرده است. این شهرالبته میزبان بسیاری از رویدادهای بین المللی، فستیوال ها و کنفرانسهای سازمان یافته می باشد.اگر شما قصد اقامت در دبی را دارید، هتل های متعددی در این شهر وجود دارند و ما شما رادر یافتن آنچه برایتان مناسب می باشد یاری خواهیم کرد. اگر هر یک از اجزای یک دستگاه به دلایل فنی غیرعملیاتی باشد، ارائهدهنده خدمات هیچ مسئولیتی ندارد. بین ساعات ۱۹ تا ۲ بامداد هر پنجشنبه به شبهای بانوان اختصاص داده شده و آنها میتوانند یک شب بهیاد ماندنی را در یکی از بهترین پارک های آبی دبی ثبت کنند. بهترین زمان برای بازدید از بازار نایف روزهای شنبه تا پنجشنبه است. از دیگر تفریحات این پارک میباشد. قبل از این کار به دندههای مخصوص زیپلاین مجهز شده و دستورالعملهای ایمنی به شما ارائه میشود. بلندترین و سریع ترین سرسره رایگان خارج از ایالات متحده در پارک والد وادی است. گشت و گذار و خرید از مراکز خرید دبی یکی از جذاب ترین تفریحات در دبی برای اغلب افراد می باشد. استفاده از عینک آفتابی در پارکهای آبی دبی مجاز نیست، مگر آنکه با بند محکم شده باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.