بازار تجریش و چاک نوریس Effect

۹۱۱ بازديد

 

روستای پر کوه کجاست - شهرستان ساری، استان مازندران - توریستگاه نیز وجود دارد. به عنوان یکی از مقاصد تفریحی تهران در پاییر و زمستان، توچال را حتما در برنامه خود قرار بدهید. ضمن اینکه بلندترین هتل جهان نیز با ارتفاع 3550 متر از سطح دریا با نام هتل توچال آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران عزیز است. اختلاف اجتماعی در این منطقه باعث عدم همکاری و مشارکت افراد با یکدیگر شده است. کیسه های هوای این خودرو به گونه ای طراحی شده است که درصد ضربه مغزی سرنشینان به صفر نزدیک شود. این وجوه تنها برای ورود دریافت می شوند و برای بازدید از هر بخش باید به طور جداگانه بلیط های 4000 تومانی تهیه بفرمایید. مهمان خانهای که در دربند راه اندازی میشود؛ در واقع اولین اقامتگاه در ایران است که بعدها به هتل دیپلمات مشهور میشود. بام لند در منطقه ۲۲ شهرداری تهران واقع شده است و هزینه ورود به آن رایگان است. استفاده از این مجموعه به صورت رایگان است، همچنین تجهیزات هاکی از قبیل کش، لباس و… مدت کوتاهی افغانستان سفارت خود را در خانه قوام برپا کرد؛ اما اندکی بعد این خانه به بانک بازرگانی فروخته شد. در بین سالهای 1342 و 1343 به مدت کوتاهی این عمارت تبدیل به دانشکده افسری شد و در سال 1345 اولین وزارت آموزشوپرورش در عمارت مسعودیه شروع به کار کرد. در نهایت با اخذ مجوز از سازمان تربیت بدنی و گرفتن پروانه از شهرداری پیست خرمشاد در سال ۷۸ شروع به کار کرد. رشته جنگلداری نیز در ایران به لطف و همت آقای ساعی ایجاد شد و سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور را او بنیان گذاشت.

هر چند که بنیان کاخ گلستان به دوران شاه عباس صفوی و به سال ۹۹۸ ه.ق و با احداث چهار باغی در داخل حصار شاه طهماسب و بعدها و در زمان شاه سلیمان صفوی (۱۱۰۹ - ۱۰۷۸ ه.ق) با ساخت دیوان خانهای در همان محدوده چنارستان شاه عباسی شکل میگیرد ولی امروزه از آن بنیانها اثری در میان نیست؛ و داشتههای موجود کاخ گلستان از لحاظ دیرینگی محدود به بخشی از آثار و ابنیه از دوران زندیه بوده و فراتر از آن نمیرود. شما برای رسیدن به پارک آب و آتش از 5 لوکیشن زیبای دیگر که برای عکاسی مناسب هستند، عبور خواهید کرد. برای رسیدن به دریاچه چیتگر از مترو، اتوبوس، تاکسی و اتومبیل شخصی میتوانید استفاده کنید. این دریاچه امکانات تفریحی متعددی دارد و میتوانید بازیهای هیجانی مانند سرسره سقوط آزاد، تونل وحشت، پیست کارتینگ و زیپ لاین را در دریاچه چیتگر تجربه کرده و لحظات خوشی را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنید. اگر در زمانی به دریاچه بروید که این مرکز تفریحی خلوت باشد، می توانید در حال قدم زدن در این محیط عکس های خاصی را بگیرید. در عین حال حضور سرشناسان جهان ورزش و دنیای هنر و همچنین شخصیت های محبوب مردمی در بین کسبه، جدا از یک محیط تفریحی، تجاری، فضای علاقه و محبوبیت را در این مرکز پدید آورده است. اگر اسکیت سوار هستید یا علاقه دارید که ورزش اسکیت را یاد بگیرید بهتر است خودتان را به زمین اسکیت بوستان نیاوران برسانید. این چنارها در هر فصلی از سال به شکل های متفاوتی در می آیند که چهره ای متفاوت و زیبا به این خیابان می بخشند. اگر در اواسط پل ژست های ایستاده بگیرید، احتمالا بتوانید عکس های زیبایی با تکنیک تقارن بگیرید. برای آنکه بتوانید خود را به منطقه زیبا، خوش آب و هوا و خوش منظره دربند برسانید باید به میدان تجریش تهران بروید.

رشته کوههای البرز: این رشته کوهها موجب تعدیل آب و هوا میشود. استان تهران در جنوب شرقی مرکز رشته کوههای البرز که در شمال ایران از آذربایجان تا خراسان با جهت غربی- شرقی کشیده شده، قرار دارد. دیوارهای این تالار تا ارتفاع یک متر از سنگ مرمر زرد متمایل به نارنجی ساخته شدهاند و سقف دارای گچبری و رنگآمیزی با تهرنگ سبز است. البته امروزه ستونهای آهنی و فولادی جایگزین آنها شدهاند. تا چندین سال پیش، بازارها و مراکز خرید همدان یکی از مهمترین مراکزی بودند که مردم همدان میتوانستند از آنها خرید کنند؛ اما طی چند دهه اخیر، بازارها و مراکز خرید مدرنی در همدان ساخته و افتتاح شده است. ساعت بازدید از باغ پرندگان از ۹ صبح تا ۸ شب است و برای تهیه بلیط نیز میتوانید به صورت آنلاین از سایت آن نیز اقدام کنید. ساعت استفاده از منطقه تفریحی دریاچه چیتگر از ۶ صبح تا ۲۴ شب است. ساعت بازدید از برج آزادی همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ است. این برج که در فهرست آثار ملی ایران قرار دارد، درست در میدان آزادی شهر تهران واقع شده است. دریاچه چیتگر در انتهای اتوبان همت غرب واقع شده و از جنوب به بزرگراه همدانی (حکیم)، از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه آزادگان و از غرب به بافت مسکونی منطقه ۲۲ شهرداری تهران محدود میشود. در این پارک میتوانید به بخش باغ وحش و زمین بازی هم سر بزنید و از تماشای دریاچه زیبا و مجسمههای دیدنی که در جای جای باغ قرار دارند، لذت ببرید. تجربه این سفر رویایی با تمام سفرهایی که تا به حال رفتهاید متفاوت خواهد بود بنابراین بازدید از این مجموعه برای علاقمندان به کهکشان بسیار جذاب خواهد بود. ساعت بازدید از کاخ نیاوران در بهار و تابستان از ساعت ۹ تا ۱۹ و در پاییز و زمستان از ساعت ۸ تا ۱۷ است.

این پارک با درختان سر به فلک کشیده و متنوعی که دارد در زمستان می تواند محل مناسبی برای عکاسی های شما باشد. منبع عکس tripadvisor.comقدم زدن در میان درختان منظم و سر به فلک کشیده پارک و شنیدن صدای آب، با سمفونی نوای پرندگان در این فضا تکمیل میشود. اگر به طبیعت علاقه دارید، میتوانید از پارک جمشیدیه، بام لند، دریاچه چیتگر، پارک ملت و … در این قسمت سنگ های بزرگی در نزدیکی دریاچه قرار گرفته که به شما امکان عکاسی با ژست های نشسته هم می دهد. همچنین در روبروی پارک آب و آتش، گنبد مینا که فیروزه ای رنگ است را مشاهده می کنید و می توانید عکس های زیبا و خاصی را با این سازه ثبت کنید. هنگامی که به حاشیه های پارک برسید به یک محوطه با سکوهای دیدنی که پر از صندلی های زرد رنگ است روبرو می شوید. اگر با بهترین پارک های تهران برای عکاسی آشنا باشید می توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه برای لوکیشن های دیگر و یا حتی عکاس، خودتان با گوشی بهترین تصاویر را ثبت کنید. از بزرگراه یادگار امام به سمت شمال، بلوار ایوانک، بلوار فرحزادی هم یک دسترسی مناسب دیگر وجود دارد. رئیس - آقای ناظم زاده عده ای از آقاین دیروز هم بودند و اعتبار نامه هایشان هم صادر شده است ، و در جلسه تحلیف هم شرکت کردند .

«کاخ سعد آباد» یکی دیگر از دیدنیهای تاریخی تهران است که همانند کاخ گلستان یکی از مکانهای تاریخی تهران محسوب میشود که جذابیتهای زیادی برای بازدیدکنندگان دارد. میتوانید با دوستانتان به دربند، درکه، دریاچه چیتگر، موزهها و کاخهای دیدنی، مکانهای تاریخی و عمارتهای قدیمی یا پیست و دریاچه فشافویه بروید. برای تعطیلات آخر هفته تهران هم، دریاچه فشافویه را میتوانید در برنامه تفریحی خودتان قرار دهید. پارک ملت بخش های تفریحی متنوعی دارد و به دلیل داشتن دریاچه مصنوعی و فضای سرسبزش یک مکان فوق العاده برای استراحت و سپری کردن یک روز خاطرهانگیز محسوب میشود. پارک آب و آتش را می توان یکی دیگر از متنوع ترین پارک های تهران با دسترسی فوق العاده دانست. خانه و موزهی مقدم تهران یکی از بناهای تاریخی به جا مانده از عهد قاجار و متعلق به یکی از درباریان آن دوران به نام محمد تقی خان احتسابالملک است. سر در باغ ملی در سال 1377 در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد و از آن زمان تا به امروز به عنوان میراث تاریخی ایران شناخته میشود. در میدان تجریش رود جاری از گلاب دره به این رودخانه میپیوندد و آن دو با هم در مسیلی ساخته شده، از سنگ، منطقه الهیه و اتوبان صدر را قطع میکند. این دیواره بزرگ کوهستانی به صورت کوههای «کندوان» و پس از آن کوههای «طالقان» در شمال غربی استان، تا محل به هم پیوستن رود «الموت» به «طالقان رود»، ادامه مییابد. ملکی تصریح کرد: آتش نشانان در کم تر از۴دقیقه به محل حادثه می رسند، با حضور در محل متوجه شدند در یک پاساژ،۵طبقه که یکطبقه هم زیرزمین داشت، در طبقه منفی یک در قسمت غذاخوری رستوران آتش سوزی رخ داده است که دود طبقات بالایی را هم فرا گرفتهبود. در زمان پهلوی جهت مراسم رسمی و محل اقامت روسای جمهور و مهمانان ویژه خارجی استفاده میشد.

بنابراین تکیه بازار سنتی، محلی برای برقراری مراسم عزاداری و مذهبی بهویژه در ایام محرم و صفر گردید. شما به بازار تجریش چه امتیازی میدهید؟ نمی دانم اولیای بلدیه چه نظریاتی دارند و آیا این باغ ملی را به همین حال می گذارند و یا تکمیل خواهند کرد. از تفریحات این مکان گردشگری غرب تهران حتی در فصل تابستان محسوب می شود. اما در آخر می خواهیم خاص ترین پارک پایتخت که یکی دیگر از بهترین پارک های تهران برای عکاسی محسوب می شود را به شما معرفی کنیم. پیست های این مجموعه در تمام فصول سال توانایی میزبانی ورزشکاران گرامی را دارد. است که ورزشکاران زیادی را از نواحی شهرک غرب و اکباتان به اینجا کشانده است. پیست های این مجموعه بر اساس استاندارد های بین المللی ساخته شده است که سهم زیادی در تأمین امنیت ورزشکاران دارد. همچنین با ژست های خاص و تکیه دادن به این سازه ها، عکس های متفاوتی به ثبت می رسد. از نظر قیمت نیز نسبت به هتل های دیگر مقرون به صرفه تر است.آدرس هتل پرشیا 2: تهران، میدان راهآهن، خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه مختاریهتل جهانهتل ۳ ستاره جهان یکی از هتلهای معروف و با سابقه در تهران بوده که اخیرا بازسازی شده. اتاق بلک لایت و نقاشی هایی سه بعدی از دیگر لوکیشن های معروف رویا پارک هستند. در میان شهرهای استان تهران، شهریار با ۱۶٫۸ درصد رشد سالیانه، در مقام نخست رشد قرار دارد و ملارد با ۱۰ درصد، پاکدشت با ۹٫۹ درصد و صفادشت با ۸٫۸ درصد رشد سالانه جمعیت در مقامهای بعدی قرار دارند. رشد جمعیت شهر تهران ۴٫۱ درصد است که در مقایسه با دههٔ قبل اندکی افزایش یافتهاست. «دریاچه فشافویه» یکی از بهترین مکانها برای قایق سواری و جت اسکی است که نوروز ۱۴۰۲ در تهران میتوانید به آن سر بزنید.

در صورتی که به دنبال لوکیشن پارک برای عکاسی در تهران هستید، می توانید به سراغ پارک قیطریه در شمال تهران بروید. علاوه بر این سه دیوار کوهستانی، در جنوب و شرق دشت تهران کوههایی با ارتفاع کمتر وجود دارند که مهمترین آنها کوههای حسنآباد و نمک در جنوب و بیبی شهربانو و القادر در جنوب شرقی و ارتفاعات قصرفیروزه در شرق است. در مناطق شمالی استان، بارش بیش از ۳۰۰ میلیمتر در سال، دمای کافی، خاک مساعد و ویژگیهای خاص توپوگرافی پوشش گیاهی مناسبی را به صورت مراتع بهاری و تابستانی در کوه و دشت برای دامپروران محلی و عشایری به وجود میآورد. اسکیت بازان زیر نظر مربی فدراسیون هاکی ایران به اسکیت سواری می پردازند، امکان بازی بانوان و آقایان به صورت همزمان در پیست وجود دارد. نکته جالب این است که در پیست اسکیت ساعی انواع کلاسهای آموزش اسکیت مانند اسکیت نمایشی، اسکیت سرعتی، اسکیت هاکی و اسکیت فری استایل آموزش داده میشود. جنس زمین روباز مجموعه آکادمی پارمیس از بتن اپوکسی است که در ابعاد ۵۰ در ۲۲ متر مربع می باشد، همچنین جنس زمین سرپوشیده آن استیل مت استاندارد و دارای ابعاد ۴۰ در ۳۰ متر است. در این پیست آموزش اسکیت زیر نظر مربیان رسمی فدراسیون اسکیت و پاتیناژ کشور صورت می پذیرد، آموزش دختران توسط مربی خانوم انجام میشود.

پس میتوان این مکان را نقطه شروعی برای یک پیادهروی عصرگاهی در نظر گرفت. نا گفته نماند که در انتهای هر طبقه این پاساژ برای دسترسی آسان به طبقات دیگر، پله برقی، آسانسور داخلی، آسانسور شیشه ای و پله اضطراری وجود دارد. باغ نگارستان با شمارة 2082 در زمرة آثار ملی ایران عزیز به ثبت رسیده است. باغ ایرانی، شهرت جهانی دارد و در فهرست یونسکو نیز به آن توجه شده است. این کاخ ارزشمند از سال ۱۳۹۲ در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد و از جذابترین مکانهای دیدنی تهران شناخته میشود. در طول سالهای ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۵ ده شهر به شهرهای استان تهران اضافه شدهاند که بزرگترین آنها شهرهای اندیشه، صالحیه، باغستان و نصیرشهر با ۷۵ هزار، ۵۴ هزار، ۵۲ هزار، ۲۳ هزار نفر و کوچکترین آنها شهر ارجمند با ۱٬۷۰۰ نفر بودهاست. اکنون آن نهالهای نحیف عمری به درازای دانشگاه یافته و آنان نیز ۷۰ ساله شدهاند. کلیه دایناسورهای این پارک در اندازه طبیعی طراحی شدهاند. تاریخ احداث این تالار و حوضخانه زیر آن معلوم نیست. تالار کهن دقیقاً در زیر برج قرار دارد و چهار پایه برج آزادی نیز در چهار گوشه آن قرار گرفته است.در تالار کهن آثار فرهنگی و اشیاء نفیسی قرار دارد. طراحی جذاب باغ در کنار فضای آزادی که برای پرواز پرندگان در باغ طراحی شده است موجب شده تا تماشای آن برای توریستها بسیار جذاب باشد. فقط کافیست با شماره ☎ 1548 تماس بگیرید و صفر تا صد امور را به یوتراوز بسپارید!

اگر اهل تهران باشید، حتماً نام هایپرمی به گوشتان خورده است! استان تهران اکنون دارای شانزده شهرستان است. مشتمل بر شهرستانهای قم، کاشان، تهران، سمنان، ساری و گرگان بوده که در سال ۱۳۴۵ شهرستانهای دامغان، سمنان، شاهرود و کاشان و بخشی از شهرستان رودسر از استان دوم جدا شدند. «پارک ملت» یکی از قدیمیترین پارک های تهران است که در سال ۱۳۴۵ ساخته شد و در موازات خیابان ولیعصر (عج) قرار گرفته است. اما لوکیشن های عکاسی دریاچه چیتگر به همین جا ختم نمی شود و شما با قدم زدن به دور دریاچه به سازه های زیبایی مانند یک پل می رسید. میتوانید زمانی را در کنار دریاچه زیبای پارک سپری کنید و یا به نگارستان و بوستان سنگی سر بزنید. قسمتی دیگر از پارک ملت شامل دریاچهی کوچکی است که روی آن یک پل قرار گرفته و شما می توانید عکس های زیبایی با پس زمینهی دریاچه از خودتان بگیرید. یک سردر بسیار عالی وسط خیابان روبه روی عمارت قزاقخانه میدهند که بالای آن گفتند مجسمه سردار را خواهند گذاشت.» در جای دیگر میگوید: «پنجشنبه سلخ جمادیالاولی، ۲۷جدی- سردار سپه اعلیحضرت را میدان مشق به سان قشون دعوت نموده بود. ساخت کاخ سفید در سال ۱۳۱۰ به دستور رضا شاه آغاز شد و تا پنج سال بعد ادامه داشت.دفتر کار محمد رضا شاه پهلوی در کاخ سفید قرار داشت و امور اداری و تشریفاتی دربار نیز در این کاخ انجام میشد. 2. کوههای شمیرانات که میان سرچشمهها جاجرود و کرج قرار دارند و بلندترین نقطه آنها قلهها خلنو، سرکچال و کلونبستک با ارتفاع بین ۴۲۰۰ تا ۴۳۷۵ متر است. 2. دیواره میانی: حد شمالی استان را تشکیل میدهد و بلندترین قسمت رشته کوههای البرز مرکزی است. 3. کوههای کهار که از غرب دره رود کرج آغاز شده و در جنوب طالقان رود به موازات آن ادامه دارند. همچنین، این مؤسسه با آموزش مربیان در سراسر ایران، به عنوان یک مرکز ارائهدهنده خدمات موسیقی و هنری برجسته شناخته میشود.

اگر در فصل بهار و تابستان به این پارک میروید، میتوانید در آلاچیقهای آن ساکن شوید و در کنار خانواده لذت ببرید. دسترسی با اتوبوس و بی آر تی : در این صورت می توانید از طریق یکی از اتوبوس های مسیر راهآهن - پارک وی یا راهآهن - تجریش خودتان را به ایستگاه البرز (تقاطع خیابان های امام خمینی و ولیعصر) برسانید و با چند دقیقه پیاده روی در مسیر خیابان امام خمینی به سمت شرق به موزه برسید. با توجه به اعلام کارشناسان محیط زیست هر روز لایه ای از آلودگی و چرک روی برگ چنارهای این خیابان را می گیرد و عمر آن ها را به یک سوم کاهش می دهد. به طبقه اول پاساژ که میروید، مجموعهای مدرن از انواع فروشگاههای لوازم آرایشی، لباس فروشی، سالن زیبایی، سالن ورزشی و باشگاه با تجهیزات بدنسازی را میبینید که مخصوص بانوان است. برای دیدن از مناظر طبیعی تهران یا مکانهای دیدنی و تاریحی تهران در نوروز ۱۴۰۲، اول از هر چیز باید بدانید که تهران برای همه سلیقهها، انتخابهای جذابی دارد. این مجموعه هر ساله افتخار میزبانی چندین مسابقه مهم و معتبر کشوری و استانی را دارد. استان تهران که صنعتیترین استان ایران است، از لحاظ تولید ناخالص داخلی در رتبه ۱ کشوری قرار دارد همچنین سهم تولید ناخالص بخش کشاورزی در این استان ۱، صنعت ۲۲ و خدمات ۷۷ درصد بودهاست. در سال ۱۳۵۵ طبق تصمیم دولت وقت با الحاق دماوند، فیروزکوه، گرمسار و ورامین، فرمانداری کل سمنان به استان سمنان تبدیل شد؛ اما براساس آخرین تقسیمات کشوری سه شهرستان دماوند، فیروزکوه و ورامین از استان سمنان منتزع و به استان تهران الحاق شدند.

اگر قصد بازدید از بازار بزرگ تهران را دارید، پیشنهاد میکنیم سری هم به کاخ گلستان بزنید. کسانی که به بازار تجریش سر میزنند معمولاً زمانی را برای زیارت امامزاده صالح در نظر میگیرند. البته با توجه به قرارگیری منقل های پارک در این منطقه، معمولا در این محدوده با جمعیت زیادی روبرو می شوید که احتمالا اجازهی عکاسی را از شما سلب کنند. یکی از بزرگترین پارک های تهران، پارک ملت است که در این فضا از درختان زیبایی مانند صنوبر، سدروس، چنار، نارون، کاج و بید مجنون استفاده شده است. استان تهران امروزه دارای ۱۶ شهرستان، ۳۵ بخش، ۷۳ دهستان، ۴۹ شهر و ۳ فرمانداری ویژه است. «پارک ژوراسیک» یکی از متفاوتترین مکانهای گردشگری تهران است. 3. دیواره جنوبی: سومین بخش از ارتفاعات مرکزی است که رودخانههای جاجرود و کرج آن را بریده و به سه قسمت جدا از هم تقسیم نمودهاست. در طول خیابن ولیعصر به خصوص در محدوده مناطق شمالی آن و بالا تر از میدان ولیعصر، مراکز خرید متنوع و زیادی قرار دارند که جزء معروف ترین مراکز خرید پایتخت محسوب می شوند. پناهگاه شیرپلا مجهز بوده و افراد می توانند برای گذراندن شب از آن استفاده نمایند. بایگانیشده از اصلی در ۱۰ اوت ۲۰۲۰. از لحاظ وسعت، این تالار نسبت به تالار اصلی کاخ بسیار بزرگتر دیده میشود و همین امر نیز سبب میشود نقاشی استاد کمالالملک جلوه خاصی داشته باشد. در شمال شرقی نیز این دیواره با نام رشته ارتفاعات شهرستان فیروزکوه و سوادکوه تا دره رود فیروزکوه (شعبه اصلی حبله رود) که از جنوب دامنههای شرقی آن میگذرد، ادامه مییابد. محدودیت سنی در آن از ۳ سال تا ۶۰ سال است. بام تونل رسالت واقع در منطقه توانیر و مشرف به تونل رسالت تهران است. شما در اطراف این دریاچهی زیبا انواع و اقسام لوکیشن های مناسب عکاسی را پیدا می کنید و در واقع با رسیدن به این مرکز تفریحی به چندین لوکیشن دسترسی پیدا می کنید.

پیست شمشک امکانات رفاهی و تفریحی زیادی دارد و بهترین زمان رفتن به آن در اواسط فروردین است که پیشنهاد تفریحات نوروزی در تهران هم میتواند باشد. از جاذبههای این منطقه ییلاقی میتوان به تلهکابین، دیدار از کوه دربند، قله توچال، منطقه شیرپلا، آبشار دوقلو، تله سیژ، چشمه مریم، پل چوبی و آبشار سوتک اشاره کرد. پارک ساعی شامل انواع درختان، زمین های پوشیده از چمن، پله های متعدد و زیبا، آبشار و جوی آب، نیمکت های زیبا، راهروهایی که در تمام طرفین درخت قرار گرفته است و مجسمه های بزرگان ایرانی می شود. پارک جنگلی طالقانی که از بهترین پارک های جنگلی تهران محسوب می شود، باغ موزه دفاع مقدس، باغ کتاب، پل طبیعت و گنبد مینا از دیگر لوکیشن هایی هستند که در کنار پارک آب و آتش قرار گرفته اند. بزرگترین آنها عبارتند از پارک چیتگر در غرب استان و پارک جنگلی لویزان در شمالشرق آن. جنگلهای دست کاشت: طی سالهای اخیر، فضاها و پارکهای جنگلی جدید در استان تهران به وجود آمدهاست. برای تهرانگردی در نوروز، دیدار از «کاخ گلستان» را از دست ندهید. برای تهرانگردی اگر عاشق اسکی و تفریحات زمستانی باشید، احتمالاً در مورد «پیست اسکی شمشک» نیز بسیار شنیدهاید. این مکان دیدنی و تفریحی در تهران، در کل ایام هفته پذیرای مشتاقان به نجوم و دنیای آبی بالای سرمان است و برای تهرانگردی در نوروز یک گزینه ایدهآل است. معمولا گردشگران از هر جای ایران که به تهران میآیند، از پل طبیعت به عنوان یک مکان زیبا و تفریحی دیدن میکنند. بر اساس کتیبههایی که در امامزاده وجود دارد قدمت بنای اولیه این امامزاده به سال ۷۰۰ هجری قمری بر میگردد. این مکان جایی عالی برای آموزش اسکیت تمرین آن میباشد. اما بام تهران جایی است که نمیخواهد شما سختی بکشید!

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کرایه تاکسی فرودگاه امام خمینی لطفا از صفحه ما بخواهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.