اهمیت تبلیغات ممبر در ایتا

۳۴۲ بازديد

 

شبکه های اجتماعی همچون پیامرسان ایتا در حال حاضر به جایگاهی عالی برای انجام امور تجارت و تبلیغات تبدیل شده است.
در صورتی که تحقیق کرده و تصمیم دارید برای کسب و کار خود ایتا را انتخاب کنید، بهتر است بدانید که برای رشد کانال ایتای خود به رشد ممبر و تبلیغات و مهمتر از همه تبلیغ پاپ آپ ایتا که بیشترین جذب را دارد به عنوان اولویت ویژه ای نیاز دارید  که پیشنهاد می کنیم  این مطلب را مطالعه کنید.

 

عصر شبکه های اجتماعی


شبکه های اجتماعی چنان کاربردی در بین کاربران پیدا کرده که دورانی که در آن به سر می بریم را عصر شبکه های اجتماعی  نام گذاری کرده اند.
فیس‌بوک، یوتیوب، واتس‌اپ، اینستاگرام، تیک‌تاک و تلگرام را می توان از جمله معروف ترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی  جهان در جهان و ایران برشمرد. و از میان محبوب های بومی می توان ایتا، بله، روبیکا و سروش را نام برد.
در میان شبکه های اجتماعی بومی، پیام رسان ایتا جزو پر طرفدارترین ها به شمار می آید. برای عضویت در ایتا ابتدا برنامه را بر روی گوشی یا رایانه شخصی خود نصب کرده و سپس با وارد کردن شماره تلفن وارد  برنامه ایتا شوید.
هر عضو این پیام رسان بومی را یک ممبر می نامند.
پیام رسان ایتا یک برنامه چند منظوره ارتباطی و مالی است که با امکاناتی از قبیل ارسال پیام های متنی، صوتی و تصویری و  همچنین ایجاد کانال و گروه، تبادل پول و ... مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.
چون ایتا دریافت اطلاعات و اخبار و آموزش و ارتباط با دیگران را برای کاربران آسان می کند، کاربران زیادی این پلتفرم بومی  را انتخاب کرده اند. همچنین فعالیت های اقتصادی و درآمدزایی را با راه اندازی کانال و گروه در این شبکه اجتماعی و خرید ممبر ایتا پی می گیرند.

 

چگونه یک کانال ایجاد کنیم؟


برای ساخت کانال و گروه، برای ایجاد سریع کانال ایتم ایجاد کانال را از نماد دایره ای پایین صفحه انتخاب کرده و نام و  توضیحاتی را برای کانال خود وارد  کنید تا فورا کانال و گروه برایتان ایجاد شود.
اگر شما هم می خواهید، می توانید به سادگی کانالتان را در ایتا ایجاد کنید. اگر شما هم تخصص یا مهارتی در کاری دارید یا کالا و خدماتی برای فروش دارید می توانید با ایجاد کانال محصولات و خدمات  خود را به فروش برسانید.
همچنین اگر که به فعالیتی علاقه دارید، و قصد درآمدزایی دارید پیشنهاد می کنیم که کانالی در این تاسیس کنید و در این زمینه این فعالیت اطلاع رسانی کنید و پس از  افزایش تعداد اعضا، آگهی جذب کنید.
در همه شبکه های اجتماعی از جمله ایتا تولید محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین مهمترین گام شما در ابتدای کار این است که برای محتوای کانال خود برنامه ای آماده کنید و محتوای کانال خود را طبق برنامه و با ترتیب مشخصی به روز رسانی کنید.
با این کار شما به بازدید کنندگان در عمل اطمینان می دهید در صورت دنبال کردن کانالتان آنها همیشه پست هایی جالب را مشاهده  خواهند کرد.
با این کار مخاطبان کانال شما را با علاقه دنبال می کنند همچنین مشارکت آنها در به اشتراک گذاری پست های جذاب باعث می شود که افراد بیشتری عضو کانال شما شوند.

 

چرا باید تعداد دنبال کنندگان کانال ایتا را افزایش دهید


اگر شما می خواهید تعداد ممبرهای کانال خود را بالا ببرید لازم است بدانید که برای این کار روش های مختلفی وجود دارد. بیشتر مدیران کانال ها و گروه ها در ایتا می خواهند ممبر فیک ایتا را به کانال خودشان اضافه کنند اما نمی دانند که چنین عضوی در  ایتا وجود ندارد.
برای جذب اعضای جدید می توانید با کانالهای دیگر در ایتا تبادلات بنری داشته باشید بدون اینکه لازم باشد هیچ گونه هزینه ای  بکنید. اگر قصد افزایش ممبر دارید با ممبر اجباری می تواند آمار اعضای کانال خود را افزایش دهید.
اما به دلیل اینکه اعضا به اجبار و بدون رضایتشان به کانال شما می پیوندند، تعداد زیادی از آنها از کانال خارج می شوند، در عین حال بخشی از این اعضا اگر محتوای کانال شما برای آنها جذاب باشد نه تنها در کانال مانده که پست ها را هم بازدید  خواهند کرد.
ممبر اجباری را می توانید برای جبران ریزش اعضای کانال خود خریداری کنید.
یکی از روش های مفید که پیشنهاد می کنیم جذب ممبر اختیاری است. ویژگی این نوع ممبر این است که افراد به صورت کاملا اختیاری و با تمایل خودشان عضو کانال شما می شوند، و علاوه بر بازدید، یا پست های مورد پسند را برای دیگران نیز ارسال کنند.
ریزش ممبر اختیاری کم و بازدید این نوع ممبر از پست های کانال زیاد است.
یکی از شیوه ها پرطرفدار تبلیغاتی در این پلتفرم، تبلیغات پاپ آپ ایتا می باشد. به این علت که این مدل از تبلیغات جذب بالایی نسبت به سایر روش ها دارد، طبیعتا طرفداران بیشتری هم دارد. علاوه بر اینکه  جذب در این شیوه کاملا اختیاری است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.