پخش عمده لوازم جانبی موبایل

۷۵۶ بازديد
لوازم جانبی موبایل ( پاوربانک، کابل و شارژر، ایرفون و هندزفری، قاب و گلس گوشی ، مونوپاد و نگهدارنده گوشی، انواع پلیر، تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات) فلش مموری USB، کارت حافظه موبایل و دوربین، هارد اکسترنال، CD و DVD … این سایت فروشگاهی، دارای شاخههای گوناگونی چون هدفون و هندزفری، پاور بانک، کابل و کلگی، اسپیکر، شارژر وایرلس و فندکی، هلدر، کارتخوان و OTG و سایر لوازم جانبی است. تکتور با توجه به هدف و میزان نیاز شما از خرید عمده اسپیکر، سبد خرید منحصر به فردی را به شما پیشنهاد خواهد کرد که می توانید برای کسب اطلاعات و تهیه محصول با شرکت بازرگانی تکتور تماس حاص نمایید. اما پخش عمده لوازم جانبی موبایل در زمینه فروش، بسیار تعیین کننده هستند و بدون آنها، دارندگان موبایلهای همراه نمیتوانند محصول مورد علاقه خود را خریداری نمایند. گیرنده bluetooth که بر روی رادیو نصب شده است کمک میکند تا شما بتوانید به راحتی و تنها با اتصال دادن آن به بلوتوث گوشی خود، از رادیو به عنوان اسپیکر تلفن همراه خود استفاده نمایئد. 

مدل های بزرگ اسپیکر شارژی با دستگیره طراحی می شوند تا حمل آن راحت تر باشد. اسپیکر شارژی ها به گونه ای طراحی شده اند که بتوان آنها را بدون نیاز به اتصال برق مستقیم استفاده کرد. معمولا در بازار همه شهرهای ایران مراکزی برای خرید و فروش و همچنین پخش عمده اسپیکر موبایل وجود دارد. اما شکل جدید و امروزی تامین و تجهیز فروشگاهها، خرید عمده لوازم جانبی موبایل به صورت اینترنتی است. فروشندگان محصولات لوازم جانبی موبایل که پخش عمده دارند اصولا ارتباط مستقیمی با خریداران تکی ندارند اما با خریدارانی که خرید عمده دارند به هر دو صورت مستقیم و غیر مستقیم ارتباط دارند. با ایران پخش فروشگاهی متنوع و با کیفیت از لوازم جانبی داشته باشید و خریداران بسیاری را به خود جذب کنید. بسیاری از فروشندگان فعال در حوزه موبایل معمولا به صورت مستقیم با مشتریان معمولی در ارتباط هستند. موبایل مرکزی با داشتن چندین شعبه در سطح استان اصفهان پخش عمده لوازم جانبی موبایل را بصورت گسترده پوشش می دهد و این فروشگاه در جهت فراهم کردن شرایط لازم برای فروشندگان جزئی با برندهای مختلف لوازم جانبی در این عرصه فعالیت میکند و پخش عمده لوازم جانبی موبایل را بصورت جامع و تخصصی دنبال میکند (بهترین مرکز پخش عمده لوازم جانبی).

فروش عمده پاوربانک یکی از گزینههای مهم برای فروشندگان لوازم جانبی موبایل است. با دانستن این موضوع قطعا متوجه اهمیت پخش عمده لوازم جانبی موبایل شدهاید. جهت داشتن هر گونه مشاوره و سفارش لوازم جانبی با همکاران و مشاوران ما در مجموعه موبایل مرکزی از طریق تلفن های تماس درج شده در وبسایت دیجی فرست اقدام نمایید. اما نحوه خرید صاحبان فروشگاههای موبایل و لوازم جانبی آنها به چه صورت است؟ در بطن گوشی آ۳۲ تراشه نام آشنای Helio G80 به کار گرفته شده که با دیدن فناوری ساخت 12 نانومتریاش شاید نسبت به قدرت آن شک کنید، اما از این بابت نگران نباشید، زیرا که قدرت مناسبی برای انجام کارهای روزمره و حتی اجرای اکثر بازیهای گرافیکی دارد. اسپیکر های کامپیوتر به نسبت اسپیکرهای خانگی کوچکتر می باشند. محصولات فروشگاههای پخش عمده لوازم جانبی موبایل در دستههای متنوع و مشخص قرار داشته و صاحبان فروشگاههای موبایل با مراجعه به آنها، محصولات مورد نیاز خود را در تعداد بالا و با قیمت کمتر نسبت به فروش خود خریداری میکنند. در ادامه به شکلی بهتر اهمیت پخش عمده لوازم جانبی موبایل را توضیح خواهیم داد. با توجه به فعالیت حرفه ای ما در پخش عمده لوازم جانبی موبایل آماده همکاری با تمامی مغازه داران و عمده فروشان و صنف های دیگر..

پاوربانک: از آن جایی که گوشی همراه وسیلهای پرکاربرد و همیشه در دسترس و فعالیت میباشد، باید شارژ داشته باشد. هر باتری با توجه به میلی آمپری که دارد میتواند شارژ را در خود نگه دارد که با توجه به نوع کار و فعالیت در شبانه روز برای هر گوشی متفاوت است؛ برای مثال برخی گوشیها ۸ ساعت به بالا و برخی دیگر ۲ ساعت شارژ دارند. همه ما هر روزه نیاز به شارژ کردن موبایل ، تبلت و یا دیگر وسایل خود در طول روز داریم و در بعضی مواقع این کار را چندین بار در روز انجام می دهیم. گاهی ممکن است در مکانی قرار گرفته باشید که پریز برق در دسترس نباشد مانند زمانی که در جاده یا کوه هستید و در همان حین کار ضروری با گوشی همراه دارید ولی گوشی شما باتری تمام کرده و پریز برق هم ندارید؛ بنابراین وجود یک منبع انرژی بدون نیاز به پریز برق، برای شارژ کردن باتری گوشی امری ضروری و مهم است. HDR10 پشتیبانی میکند و نرخ رفرش ۱۲۰ هزتز آن، هم تجربه کاربری روانتری را رقم میزند و هم به کار گیمرها میآید. آیا صاحب یک فروشگاه موبایل محصولات مورد نیاز خود را به صورت تکی و با قیمتی برابر با فروش خود خریداری میکند؟

۶ تا از مهم ترین لوازم جانبی موبایل که پیشنهاد میشود خریداری کنید

۱- یک پاور بانک قابل حمل اگر در مناطق دور دست یا در حال توسعه هستید حتما به یک پاوربانک با قدرت باتری بالا نیاز خواهید داشت .شما با پاور بانک می‌تونید در هر جا و زمانی گوشی همراه خودتان را شارژ کنید اما توجه داشته باشید باید پاور بانک شما از قبل با پریز برق و کابل شارژر شده باشد. اگر باتری گوشی شما ۴۰۰۰ هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته باشد با استفاده از یک پاور بانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی، می‌توانید حدود دو بار گوشی هوشمند خود را شارژر کنید. سایت خرید لوازم جانبی موبایل

۲- قاب گوشی گوشی های هوشمند بازار بسیار گران قیمت شده اند و باید برای محافظت از آن ها فکری کرد ، علاوه بر این ، بسیاری از پرچمداران و حتی تلفن های هوشمند میان رده اکنون از مواد شکننده ساخته می شود. برای گام اول، قاب‌هایی را انتخاب کنید که از متریال ضربه‌گیر (مانند سیلیکون یا لاستیک) ساخته شده باشد که گوشه‌های آسیب‌پذیر گوشی شما را بپوشاند.آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.