مزایا و معایب زندگی در قبرس شمالی

۶۴۴ بازديد


زندگی در یک جزیره برای بسیاری از مردم دنیا رویایی است که به حقیقت پیوسته و بسیار شگفت انگیز است. تصویر صدای امواج در ساحل شنی با بوی آب دریا دلیل سفر و زندگی بسیاری از مردم در قبرس شمالی است. قبرس یکی از کشورهای جزیره ای در دریای مدیترانه است که سالانه بیش از 1 میلیون نفر و بیش از 4 میلیون بازدید کننده را در خود جای داده است. به عنوان فردی که می خواهد در این کشور زندگی کند، باید مزایا و معایب زندگی در قبرس شمالی را بدانید.

مزایای زندگی در قبرس شمالی

قبرس شمالی به عنوان یکی از بخش های مستقل این کشور دارای مزایا و معایبی خواهد بود. در اینجا می خواهیم شما را با مزایای زندگی در قبرس شمالی آشنا کنیم.

از سواحل زیبای قبرس شمالی لذت ببرید

سواحل قبرس شمالی یادآور سواحل شنی زیبای مدیترانه است. یکی از بزرگترین جاذبه ها و مزایای زندگی در قبرس شمالی سواحل زیبای این کشور است. که هر ساله عاشقان دریا و شن و ماسه را از سرتاسر جهان به خود جذب می کند.

هزینه پایین زندگی در قبرس شمالی

وقتی صحبت از مزایا و معایب زندگی در قبرس شمالی به میان می آید، هزینه پایین زندگی در این کشور جزیره ای به عنوان یکی از اصلی ترین مزیت های مهاجرت به قبرس ذکر می شود. اگر حقوق و درآمد شما در قبرس خوب باشد، ممکن است با هزینه های زندگی در این کشور مشکلی نداشته باشید.

انگلیسی به عنوان زبان اصلی

اگرچه ترکی به عنوان یکی از زبان های اصلی این کشور شناخته می شود، اما آنها از زندگی در قبرس شمالی لذت می برند، جایی که انگلیسی عالی است. زیرا بیشترین صحبت در این کشور انگلیسی است و بسیاری از مردم محلی انگلیسی را به عنوان زبان اول خود یاد گرفته اند.

مکانی عالی برای گذراندن اوقات فراغت

یکی دیگر از مزایای زندگی و خرید خانه در قبرس شمالی یورومای ، فضای آرام و آرامی است که بر محبوب ترین و تفریحی ترین مناطق این کشور حاکم است. به طور کلی استراحت و اوقات فراغت با خانواده مهمترین چیز در جزیره است. این را می توان با بررسی ساعات کاری مغازه ها و فروشگاه های داخل کشور فهمید.

امنیت بالا

امنیت در قبرس یکی دیگر از مواردی است که دائماً تحت بررسی است. قبرس به عنوان یکی از امن ترین مکان های جهان با جرم کم شناخته می شود. این کشور از نظر امنیت انسانی در بین کشورهای کمتر از پنج میلیون نفر رتبه اول را دارد. اگرچه در گذشته درگیری هایی بین شمال و جنوب وجود داشت، اما اکنون به لطف همکاری سازمان ملل مشکلی بین مردم این کشور و بیگانگان وجود ندارد.

ایجاد در این مورد، اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، خواندن ادامه مقاله را فراموش نکنید.

فرصت های شغلی زیادی در قبرس شمالی

با توجه به نرخ مالیات پایین، بسیاری از شرکت ها تمایل دارند دفتر مرکزی خود را به قبرس شمالی منتقل کنند. ساکنان می توانند از هزینه های پایین زندگی و فرصت های شغلی فراوان استفاده کنند. علاوه بر این، بسیاری از سازمان ها از کار از راه دور پشتیبانی می کنند. بنابراین، بسیاری از کارمندان می توانند وظایف کاری خود را با دسترسی آسان به اینترنت انجام دهند.

دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت

مراقبت های بهداشتی اولیه برای ساکنان دائم قبرس شمالی با پرداخت مالیات رایگان است. بیمارستان های دولتی در قبرس شمالی خدمات با کیفیت بالایی ارائه می دهند.

همچنین تعدادی بیمارستان خصوصی در قبرس شمالی وجود دارد که به دلیل خدمات خوب و قیمت مناسب برای توریسم درمانی شهرت یافته اند.

اینترنت پرسرعت در قبرس شمالی

وقتی به مزایا و معایب زندگی در قبرس شمالی نگاه می کنیم، یکی از مزایای آن سرعت اینترنت است. با ورود بسیاری از شرکت های بین المللی به قبرس، فرصت های پهنای باند گسترش یافته است. این نه تنها برای مشاغل و موسسات در جزیره، بلکه برای ساکنان نیز مفید است. وجود اینترنت و زیرساخت های فناوری مناسب فرصت های بهتری را در سراسر جزیره ایجاد می کند.

معایب زندگی در قبرس

هر کشوری مجموعه ای از چالش ها و مزایای بالقوه خود را برای مهاجران دارد. در این قسمت از مقاله مزایا و معایب زندگی در قبرس شمالی می خواهیم معایب زندگی در این کشور را با شما در میان بگذاریم.

حقوق کم

علاوه بر هزینه پایین زندگی در قبرس، حقوق دریافتی قبرسی ها برای موقعیت های مختلف نیز نسبتا پایین است. بنابراین برای اکثر مشاغل کم هزینه در این کشور، حقوق ماهانه حدود 9 هزار دلار است.

پروازهای بین المللی شماره گذاری شده در قبرس شمالی

یکی از معایب زندگی در قبرس شمالی یورمای تعداد محدود پروازهای بین المللی به این کشور است. پروازهای روزانه زیادی وجود دارد، اما در مقایسه با پایتخت کشورها تعداد کمی از آنها وجود دارد.

پروازهای محدود قبرس شمالی

محدودیت در گزینه های خرید

یکی دیگر از معایب زندگی در قبرس شمالی محدودیت فرصت خرید در مراکز خرید این کشور است. علاوه بر این، اگر فروشگاه های این کشور کالاهای وارداتی داشته باشند، ممکن است به دلیل پیچیدگی ارسال کالا به جزیره، هزینه بسیار بیشتری داشته باشند.

حداکثر نرخ مالیات شخصی برای ساکنان قبرس شمالی

هنگام صحبت در مورد مزایا و معایب زندگی در قبرس شمالی، باید به سیستم مالیات شخصی نیز اشاره کرد. اگرچه قبرس با مشوق های مالیاتی زیادی سرمایه گذاران خارجی را برای اقامت در این کشور جذب می کند، اما وضعیت برای شهروندان جزیره کمی متفاوت است. شهروندان این کشور می توانند 35 درصد از درآمد خود را به دولت مالیات پرداخت کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.