تا زمانی که این نکات را نخوانید، میلگرد را آماده نکنید!

۷۷۷ بازديد


اگر به لیست بهترین فولادسازان داخلی نگاهی بیندازید، حتما نام کارخانه فولاد آناهیتا گیلان را خواهید دید. اگرچه مدت زیادی از راه اندازی این کارخانه نگذشته است. اما ایران می تواند خوب عمل کند. همچنین تجهیزات آناهیتا گیلان به کشورهای همسایه نیز صادر می شود. به همین دلیل بسیاری از پیمانکاران و مهندسان محصولات این برند را برای تکمیل پروژه های عمرانی خود انتخاب می کنند.

اگر قصد خرید از این کارخانه را دارید قبل از سفارش باید موارد مهم دیگری غیر از قیمت میلگرد آناهیتا گیلان را بررسی کنید. نکاتی که می خواهیم در زیر تحلیل کنیم. بله، شما احتمالاً چیزهای زیادی در مورد این حقایق می دانید. اما مطمئناً یادآوری آنها خالی از لطف نیست.

نوع فولاد کارخانه آناهیتا را بشناسید

در حال حاضر کارخانه آناهیتا گیلان در زمینه تولید انواع میلگرد تخصص دارد. این کارخانه قطعات فولادی خود را با استفاده از دانش متخصصان کشور و بهترین ماشین آلات و تجهیزات تولید می کند. همچنین تمامی محصولات پس از تولید در آزمایشگاه های مجهز به تجهیزات مناسب کنترل می شوند. به این ترتیب از مطابقت خواص مکانیکی و شیمیایی این محصولات با استاندارد اطمینان حاصل می شود.

این کارخانه برای تولید این محصول استاندارد ISIRI 3132 را انتخاب کرده است که بر اساس این استاندارد میلگردهای تقویت کننده آناهیتا گیران در انواع مختلفی تولید می شود. قبل از خرید این محصولات باید با انواع این پروفیل های فولادی آشنا شوید.

پایه راهپیمایی 340: این قطعه فولادی با قسمت راهپیمایی مارپیچ در سایزهای 8 و 10 میلی متر ساخته شده است. در استانداردهای بین المللی این نوع آرماتورها به کلاس A2 معروف است. همانطور که می دانید معمولا از این نوع سلاح برای خاموش کردن صدا استفاده می شود.

میلگرد 400 آج: این بخش فولادی به دلیل خواص مکانیکی مطلوب در بسیاری از پروژه های ساختمانی استفاده می شود. عمدتاً ساختار را تقویت می کند. کارخانه آناهیتا گیلان این نوع محصول معروف به تی بار یا گرید A3 را در سایزهای مختلف 12 تا 32 تولید می کند. باید بدانید که سایز یراق آلات در ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین مورب از 12 تا 32 است.

اتصالات Aj 500: کارخانه آناهیتا تولید محصولات کلاس A4 یا اتصالات کامپوزیت را نیز در برنامه خود قرار داد. این محصولات با استفاده از آخرین فناوری ها تولید می شوند و خواص مکانیکی بهبود یافته ای دارند. کارخانه آناهیتا گیلان نیز چنین محصولاتی را در سایزهای 12 تا 32 میلی متر تولید می کند.

وزن و کیفیت؛ نکات مهم در انتخاب محصولات آناهیتا گیلان

لطفا قبل از سفارش علاوه بر نوع و سایز، وزن کالای مورد نظر خود را نیز بررسی کنید. همانطور که در بالا ذکر شد محصولات کارخانه آناهیتا مطابق با استاندارد تولید می شود. بنابراین وزن نهایی هر شاخه با اعداد درج شده در جدول مطابقت دارد. این جدول شامل حداقل و حداکثر وزن فنی برای هر سایز میلگرد می باشد. توجه داشته باشید که بر اساس این جدول قطعات فلزی برند آناهیتا گیلان سبک محسوب می شود. زیرا وزن بر اساس حداقل مقدار مشخص شده تنظیم می شود. این به معنای بی کیفیت بودن محصول نیست. اما نکات مهمی وجود دارد که قبل از خرید باید بدانید.

لطفاً توجه داشته باشید که وزن استاندارد موجود در جدول معمولاً بر اساس هر شاخه 12 متری محصول تعیین می شود. زیرا عرضه محصولات به صورت شاخه ای است. البته این امکان وجود دارد که محصولات در اندازه های کوچکتر در برخی خرده فروشی ها به فروش برسند.

به عنوان مثال، سوپرمارکت متال یکی از بزرگترین عمده فروشان و خرده فروشان قطعات فلزی در جهان است. مشتریان می توانند سفارشات خود را به تعداد دلخواه در سوپرمارکت متال ثبت کنند. این شرکت مهیج و موفق صدها شعبه در ایالات متحده، کانادا و بریتانیا دارد و سفارشات حضوری و آنلاین را می پذیرد.

ارزش ؛ یکی دیگر از نکات مهم خرید

حتما قبل از خرید قیمت آرمیچر آناهیتا گیلان را از فروشنده جویا شوید. اما توصیه می کنیم با توجه به نوسانات زیاد قیمت پروفیل استیل و اطمینان از روند قیمت پروفیل استیل از وب سایت های معتبر و به روز داخل و خارج از کشور دیدن فرمایید. برای اطلاع از آخرین نرخ پروفیل فولادی دنیا می توانید به سایت www.steelorbis.com مراجعه کنید.

این وب سایت به عنوان یک منبع معتبر برای اطلاع از آخرین وضعیت بازار آهن و فولاد در سراسر جهان شناخته می شود. البته علاوه بر قیمت ها، آخرین اخبار صنعت فولاد نیز در این سایت منتشر می شود. علاوه بر این، بستری برای سفارش آنلاین قطعات فولادی در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است برای استفاده از تمامی خدمات این وب سایت باید هزینه اشتراک پرداخت نمایید

تشخیص اصالت؛ آخرین نکته برای خرید میلگرد آناهیتا

متاسفانه محصولات تقلبی زیادی در بازار وجود دارد. بنابراین، باید بدانید که چگونه از اصالت این نوع محصولات مطلع شوید. تولید کننده آناهیتا گیلان خلاصه ای ویژه بر روی بدنه تمامی محصولات خود می نویسد:

میله مارپیچ 340 با علامت A.G.J.U.

آج 400 با علامت A.G.C.T;

میله مرکب 500 آج با A.G.S.T

در بازار عرضه می شود. بعد از این علامت اندازه میلگرد نیز وارد می شود. بنابراین با کمک این علامت ها و اعداد به راحتی می توانید از اصالت و اندازه صحیح محصول خود مطمئن شوید. فشرده سازی میلگرد را می توان با اثر انگشت مقایسه کرد. روی هر شاخه از میلگرد نمادی متشکل از اعداد و حروف حک شده است که با استفاده از آن می توان بسیاری از اطلاعات مفید و مهم مانند: برند سازنده، روش تولید، اندازه، نوع و قطر میلگرد را شناسایی کرد. کارخانه های قابل اعتماد میلگرد تمیز. ، برای محصولات خود کارت مشخصات یا شناسنامه صادر می کنند. با این حال، اغلب اتفاق می افتد که این کارت به دلایلی گم می شود و بازیابی که به ما می رسد هیچ شناسه ای ندارد. در این صورت اختصارات حک شده بر روی میلگرد می تواند مفید باشد و اطلاعات مختصر و مفیدی ارائه دهد.

راحت ترین راه را برای خرید محصولات آناهیتا انتخاب کنید.

در این مقاله با ویژگی ها، قیمت و نحوه تشخیص اصالت محصولات کارخانه آناهیتا آشنا شدید. اکنون که تمام نکاتی را که باید در مورد خرید یراق آلات آناهیتا بدانید، می توانید سفارش خود را ثبت کنید. برای این کار می توانید مستقیما با واحد فروش کارخانه تماس بگیرید و سفارش دهید. البته از این طریق یراق آلات لازم را با کمترین قیمت خریداری خواهید کرد; اما یک نکته مهم را باید در نظر داشت. عموماً کارخانه سفارشات کمتر از 22 تن را نمی پذیرد. در واقع این کارخانه محصولات خود را فقط به صورت عمده عرضه می کند.

بنابراین، اگر به دنبال تناژ کمتر هستید، باید به سراغ نمایندگی های معتبر بروید. برای انتخاب یک مرکز فروش مطمئن به مواردی مانند: سابقه کسب و کار، اخذ مجوزهای لازم، صدور فاکتور رسمی از شرکت و ... توجه کنید. همچنین مطمئن شوید که قیمت و شرایط فروش منتشر شده توسط کسب و کار مورد نظر را با تعدادی از شرکت های دیگر مقایسه کنید. به یاد داشته باشید که قیمت ها در بازار سخت افزار بسیار متفاوت است و متاسفانه برخی از شرکت ها از این وضعیت آشفته به نفع خود استفاده می کنند. بنابراین باید مراقب ضررهای احتمالی باشی

منبع کامل این مطلب در این لینک قرار دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.