همه چیز درباره نکات خرید درب اتوماتیک

۳۸۴ بازديد


نگاهی به "نکات خرید درب اتوماتیک" زمان انتخاب شامل پارامترهای مختلفی است. زیرا می خواهیم دو الزام بسیار مهم را به ما بدهد. این دو نکته مهم شامل امنیت و سهولت در حمل و نقل است.

فن آوری های جدید به ما کمک می کند تا بهترین ها را در هر زمینه ای برای زندگی آسان تر به نمایش بگذاریم. امروزه استفاده از درب های اتوماتیک برای منازل یا فضاهای اداری به یک ضرورت تبدیل شده است. استفاده از این درب ها آسایش و راحتی استثنایی را فراهم می کند. در عین حال، آنها مزایای بی شماری را برای دسترسی آسان و سریع به مناطق خصوصی یا تجاری ارائه می دهند. درب های اتوماتیک مزایا و معایب خاص خود را دارند. به طور کلی در سه نوع کشویی، چرخشی و تاشو طراحی و تولید می شوند.

درب اتوماتیک چیست؟

برای توضیح رازهای خرید درب اتوماتیک. بهتر است با این نوع درب ها آشنا شده و آن ها را معرفی کنید. درب اتوماتیک دری است که با استفاده از ریموت کنترل یا سنسور (چشمی برقی) باز و بسته می شود.

هیدرولیک: حرکت توسط مایع روغن انجام می شود.

مکانیکی: با استفاده از گیربکس و چرخ دنده حرکت می کند.

پنوماتیک: حرکت با فشار گاز کنترل می شود و باز و بسته می شود.

یکی از اجزای بسیار مهم مشترک همه آنها به اصطلاح سنسور برای باز کردن درب های اتوماتیک به صورت عمودی و افقی است. قبل از ذکر توصیه های خرید درب اتوماتیک انواع درب اتوماتیک را بشناسید:

درب اتوماتیک شیشه ای: شامل اپراتور، اسکلت فولادی یا گالوانیزه و شیشه سکوریت (تیره) می باشد. انواع درب اتوماتیک شیشه ای شامل کشویی، تاشو، گوشه ای و لولایی می باشد.

درب اتوماتیک لاملا بالابر: در مکان هایی که فضای بسیار کمی وجود دارد استفاده می شود. این نوع درب به صورت کشویی باز شده و به سمت پایین کشیده می شود. یک لوور در زیر سایبان قرار دارد و حول محور خود می چرخد.

درب اتوماتیک کرکره ای: برای مغازه های تجاری و ... مشابه مدل های کرکره ای قدیمی است اما امنیت آن بالاتر است.

درب اتوماتیک پارکینگی و امنیتی: برای ساختمان ها و مجتمع های بزرگ استفاده می شود.

مهم ترین نکات برای خرید درب برقی اتوماتیک

نکات مثبتی که در قسمت قبل در مورد نکات خرید درب اتوماتیک به آن اشاره کردیم، محدودیت ها و عدم استفاده در زمینه های مختلف است. برای نصب این درب محدودیت مکانی وجود ندارد ورودی ها می تواند از هتل ها و مراکز مراقبت های بهداشتی گرفته تا لابی ها، خواربار فروشی ها و مراکز کوچک (تعمیر و فروش) باشد. اما همانطور که اشاره کردیم، درب ها برای فضایی خاص با توجه به نوع طراحی انتخاب می شوند بنابراین، شما نمی توانید درب اتوماتیک شیشه ای را برای پارکینگ انتخاب کنید درب اتوماتیک شیشه ای قابل استفاده برای ادارات، مراکز تجاری و غیره در انتخاب درب اتوماتیک باید به نکاتی در خرید درب اتوماتیک توجه کنید که در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

یکی از نکاتی که در هنگام خرید درب اتوماتیک باید رعایت کرد توجه به برند آن است

اولین گزینه ای که در خرید درب اتوماتیک باید به آن توجه کرد، شناخت برندها و شرکت های سازنده است. می توانید محصولات داخلی و وارداتی را بررسی کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. برخی از شرکت های تولیدی داخلی یک یا چند قطعه محدود وارد می کنند و بقیه تجهیزات را خودشان تولید می کنند. برخی از برندها نیز تمامی قطعات را وارد کرده و محصول را در ایران مونتاژ می کنند. انتخاب هر کدام کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. علاوه بر جستجوی خود برای مشاوره خرید درب اتوماتیک، می توانید در این زمینه از مشاوران و تکنسین های متخصص ایمن پاد سپهر نیز مشاوره بگیرید.

قیمت یکی از فاکتورهای خرید درب اتوماتیک می باشد

میزان بودجه شما نقش مهمی دارد که باید آن را به عنوان یکی از نکات خرید درب اتوماتیک در نظر بگیرید. شما می توانید برند و سایر پارامترها را با توجه به بودجه خود در نظر بگیرید. عوامل متعددی بر قیمت نهایی تاثیر می گذارد. ابتدا به نام برند بستگی دارد. اگر محصول خارجی باشد با هر ارزی ساخته می شود و قیمت آن بالاست. قیمت تمام شده محصولات داخلی بسیار پایین و محصولات داخلی ارزان هستند. نوع طراحی، مواد فیزیکی و ... قیمت نهایی را نیز تحت تاثیر قرار می دهند.

تامین امنیت و نوع استفاده برای انتخاب خودکار درب

همه چیز از لحظه خرید شروع می شود. نوع کاربری یکی از شاخص های خرید درب اتوماتیک است یعنی اولین نشانگر هنگام انتخاب آن. اطمینان حاصل کنید که دری که انتخاب می کنید با سبکی که استفاده می کنید مطابقت داشته باشد (کشویی، دو لنگه، تک لنگه، دو لنگه و غیره). اندازه ورودی و خروجی ساختمان ممکن است زیاد باشد و تعداد افرادی که از این منطقه عبور می کنند زیاد باشد. در این حالت درب های دوبل و درهای کشویی بهترین انتخاب هستند. می توان به فروشگاه های مواد غذایی، بانک ها و ادارات اشاره کرد. اگر مغازه کوچکی می خواهید، درب شیشه ای تک لنگه را پیشنهاد می کنیم. از آنجایی که صرفه جویی در هزینه برای برخی افراد مهم است، یکی از دلایل خرید درب اتوماتیک از جمله موارد دیگر است. به طور کلی اندازه ورودی و خروجی در این مناطق زیاد نیست. استفاده از درب های اتوماتیک کشویی برای فضاهای کوچک بسیار رایج است.

علاوه بر نوع برنامه، مقاوم سازی سایت نیز یکی دیگر از معیارهای مهم (یکی از توصیه های خرید درب اتوماتیک) است. بسیاری از کسب‌وکارها علاوه بر راحتی سفر، بر موقعیت مکانی که برایشان مهم است نیز تاکید دارند. به عنوان مثال، می توانید برای محافظت از ورودی پارکینگ یا مکان های مهم دیگر، درب اتوماتیک بسته شدن را انتخاب کنید. شاید متوجه شده باشید که با ورود به برخی مکان ها (مغازه های کوچک و بزرگ و ...) درها به طور خودکار بسته می شوند. هنگامی که درب های اتوماتیک به درستی نصب شده و به طور منظم بازرسی شوند، محیطی امن و راحت را برای همه فراهم می کنند. از آنجایی که درب اتوماتیک در جای خود قرار دارد، می توانید مطمئن شوید که درب به درستی بسته می شود. در نتیجه، اموال شما در برابر مزاحمان محافظت می شود. علاوه بر این، درب های اتوماتیک با بالاترین استانداردهای ایمنی و کیفیت تولید می شوند. در واقع برخی امنیت مکان را ملاک و توصیه اصلی برای خرید درب اتوماتیک می دانند.

در قسمت نکات خرید درب اتوماتیک این نکته مهم را اضافه می کنیم که درب های اتوماتیک نیاز به نگهداری مداوم ندارند. بنابراین استفاده و نگهداری از آنها بسیار آسان است.

ورودی ها و خروجی های کانتی

یکی از نکات خرید درب اتوماتیک ایپاکو (شیشه ای یا کرکره ای) میزان تردد و تعداد رفت و آمد در روز است. اگر تعداد سفرهای روزانه زیاد است می توانید از جک های هیدرولیک استفاده کنید. همچنین می توانید نحوه حرکت درب را بگویید. در واقع شما می توانید با توجه به نیاز خود نوع درب برقی را انتخاب کنید و از یک متخصص مشاوره بگیرید. موتورهای مرکزی، موتورهای جانبی یا موتورهای لوله ای را می توان نام برد که هر کدام مزایای خود را دارند. در صورت وجود ترافیک در منطقه، سمت موتورسیکلت مناسب ترین گزینه است. سخت افزار درب اتوماتیک، ریل و غیره کیفیت بالایی هم داشته باشد چون مجبور نیستند به خاطر کار زیاد کمی خسته شوند و عمر طولانی داشته باشند.

خدمات پس از فروش مراکز نصب یکی از مهمترین دلایل خرید درب اتوماتیک می باشد

هر کالایی، به ویژه اقلام الکترونیکی و مکانیکی، به مرور زمان قدردانی خواهد شد. بنابراین باید این موضوع را یکی از نکات خرید درب اتوماتیک در نظر بگیرید. قطعات درب اتوماتیک به دلایلی ممکن است خراب شوند. مهمتر از همه، خدمات پس از فروش می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

اگر مرکز دارای سرویس منظم، سرویس تعمیر درب اتوماتیک و تعویض قطعات پس از نصب محصول مورد نیاز باشد، گزینه بسیار ایده آلی است. از این رو بهترین مراکز اختصاصی نصب درب اتوماتیک دارای خدمات نصب، تعمیر و تعویض (گارانتی کالا و قطعات) می باشند. می توانید با خیال راحت بهترین مرکز را انتخاب کنید و از تمامی خدمات پس از فروش بهره مند شوید. البته هرگز فراموش نکنید که درب های خود را به طور منظم سرویس کنید. بنابراین خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین و مهم ترین نکات در خرید درب اتوماتیک است که قبل از خرید باید به آن توجه کنید.

توصیه هایی برای انتخاب خرید درب اتوماتیک و نوع متریال ساخت آنها.

یکی از نکاتی که هنگام خرید درب اتوماتیک باید در نظر گرفت این است که نیازی نیست فرم را فدای عملکرد کنید. مواد سنگین، قوی و بادوام مانند آلومینیوم، فولاد، فایبرگلاس و چوب موجود است. آنها از آنها برای طراحی درب های اتوماتیک در سبک ها و طرح های منحصر به فرد استفاده می کنند. برای ساخت درب های اتوماتیک از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود. به عنوان مثال برای ساخت قاب درب اتوماتیک شیشه ای از موادی مانند فولاد گالوانیزه (رنگی و شفاف) استفاده می شود. این ماده در برابر رطوبت و باران مقاوم است و خوردگی نمی کند. این یک گزینه عالی برای بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی است، زیرا آلودگی ندارد و به راحتی تمیز می شود.

ماده اولیه دیگر آلومینیوم نام دارد که با استانداردهای مختلفی تولید می شود. نوع شیشه یا ماده اولیه بسیار مهم است که در قیمت نهایی و سلیقه شما تاثیرگذار است. شیشه می تواند در دو طرف فضای ورودی و خروجی و میزان نور ورودی به اشراف شما کمک کند. از انواع شیشه مانند عایق، شیشه سکوریت با نقوش رنگی، مات (اسیدی)، شیشه دوجداره، ضربه ای یا ضد گلوله و سه جداره می توان نام برد. برای ساخت درب ها نیز از مواد مرغوب و بادوام استفاده شده است. آلومینیوم، فولاد گالوانیزه و ... کیفیت و نوع مواد اولیه را باید در هنگام خرید درب اتوماتیک به عنوان یکی از نکات ایمنی بیشتر در نظر گرفت.

سیستم کنترل ترافیک

گاهی اوقات داشتن یک تسهیلات خاص در کنار در نظر گرفتن موضوع خرید درب اتوماتیک بسیار مهم است. به عبارت دیگر درب بدون نیاز به ریموت کنترل یا نگهبان به طور خودکار باز و بسته می شود. فقط فرد را شناسایی کنید. کنترل ترافیک با استفاده از عواملی مانند اثر انگشت، تشخیص چهره یا دانش آموز و رمز عبور، کنترل از راه دور به دست می آید. ضبط حرکات با استفاده از مانیتور و سیستم اعلام حریق مزیت مهم این نوع سیستم ها می باشد. اگر برق در منطقه شما مکرر قطع می شود؟ از درب باتری دار یا قابل شارژ استفاده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.