خلاصه داستان فیلم Sejin

۴۹ بازديد


نام او سجین سیچچین است. این یک فیلم ترسناک از کشور ترکیه است. البته این یکی از آن فیلم‌های ترسناکی نیست که شامل قتل می‌شود. برای همسرم فیلم ترسناکی بود.

داستان درباره زنی (عایشه) است که به او اطلاعات نادرست داده است که منجر به رفتن عایشه به خانه یک مادر سالخورده فلج که از او مراقبت می کند، زمانی که همسرش در 6 ماهگی باردار بوده او را نابینا کرده، سپس کیسه آب او ترکیده و . از او خواست بمیرد. بیمارستان و بچه به دنیا می آید اما دکتر می گوید اگر زودتر به بیمارستان می رسید بچه اش زنده می ماند.

قدرت با عایشه رابطه نامشروع داشت و عایشه به پاور می گوید باردار است و بحثی پیش می آید و پاور به عایشه می زند و پاور به عایشه می گوید تو حق نداری در کنار من و خانواده ام باشی. پیش دعانویس هم می رود

در کتاب دعا آمده است که برای طلسم به یکسری چیزها از آنها نیاز داریم، مانند مو، ناخن یا خون.
برای دانلود فیلم سجین کلیک کنید.
عایشه در حالی که قوی نبود به خانه او رفت.

دعایی نوشته می شود، دعانویس می گوید فردی که قدرت خون زن را دارد در عرض 5 روز می میرد و جن برای این کار فراخوانده می شود.

شب اول مادربزرگ مرد، شب دوم زن جادوگر رفتار عجیبی کرد و شب سوم عایشه شاهد چیز عجیبی بود. او همسرش را دوست دارد و اغلب او را مورد آزار و اذیت قرار می دهد.

شب چهارم عایشه می میرد، شیخ با درختی به او می زند تا جنی که او را تسخیر کرده بود بکشد و او می میرد اما جن تسخیر نمی شود. ، اما دختر بچه همه را می کشد و روستا کاملاً خالی از سکنه می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.