پمپ های پیستونی برند برتولینی ایتالیا

۶۱۴ بازديد

تنظیمات آبیاری خود را امتحان کنید - قبل از دفن کردن خط اصلی ، همه چیز را آزمایش کنید تا مطمئن شوید همه کار بدون نشت است. Interpump group اهداف بسیار مهمی را دنبال می کند که عبارتند از : کسب موقعیتی منحصر به فرد در جهان در تولید پمپ های پیستونی فشار بالا، پیشرفت در بخش هیدرولیک و همه بخش های فعال در آنها. خوب، به همین دلیل آنها شاخه های گلدان درست می کنند! البته یک دلیل دیگر هم وجود دارد! به دلیل تقاضای زیاد این محصول مرکز عرضه تایمر آبیاری ارزان فعالیت خوبی را در کشور دارد. تایمرها در دو نوع تک خروجی و دو خروجی موجود هستند که بسته به نیاز و با در نظر گرفتن پارامترهای هیدرولیکی خاص، میتوانید هر نوع آن را انتخاب کنید. کنترلر هانتر که در میان بسیاری کاربران با عنوان تایمر آبیاری هانتر نیز شناخته می شود در دو نوع فضای باز و فضای بسته تولید و به مشتریان خود عرضه می شود. مرکز فروش شرکت آبیاری آریا آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته به مشتریان عزیز است. پیش از ورود به بخش اتوماتیک تونل کارواش ، ممکن است شرکت کنندگان در اتومبیل های مشتریان پیش شستشو دهند.

لازم به یاد آوری است که برای کارواش صنعتی از الکتروموتور های کلاچ دار استفاده شود چرا که در طول عمر و کیفیت و کارایی کارواش صنعتی تاثیر بسزایی ایفا می کند. تایمر آبیاری یک وسیله هوشمند است که توسط آن می توانید پروسه آبیاری گیاهان خود را کنترل کنید. در صورتی که قصد خرید پمپ کارواش به همراه تجهیزات کامل آن را دارید می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت سفارش خود را ثبت نمایید و آن را در درب منزل خود تحویل بگیرید. کارواش ۲۰۰ بار اینتر ایتالیا و کارواش ۱۰۰ بار اینتر ایتالیا با قیمتی مناسب و کیفتی خوب در بازار ایران عرضه می گردد . کارواش خانگی هیوندای دارای کیفیتی خوب و قیمت مناسب می باشد . گروه صنعتی اینتر پمپ با طراحی و تولید پمپ های فشار قوی و کم صدا تحول عظیمی در عرصه ی پمپ کارواش بوجود آورد. در صورتیکه نیاز به تنظیم زمان آبیاری به صورت دستی باشد، با فشردن دکمه ای که روی آن عکس شیر دارد، دستگاه از حالت اتومات خارج شده و با دادن زمان آبیاری دستگاه شروع به آبیاری می نماید. بسیاری از سیستم های تایمر آبیاری هوشمند برای تأمین نیاز آبیاری مناطق بزرگتر و کوچک ومتوسط با استفاده از کانالهای بزرگ ساخته شده اند.

https://abniro.com/product/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C-400-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-18-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-ral1840/

با توجه به این که عملکرد این نوع تایمرها چرخ دنده ایست نیاز به فشار بالای 1 بار برای باز شدن ندارد بنابراین میتوان در فضاهای سبزی که امکان گذاشتن پمپ و تامین فشار وجود ندارد از این تایمرها استفاده کرد. این شیرهای برقی دارای زبانه دیافراگم استیل ضد زنگ هستند که موجب به نرمی بسته شدن شیرها میشود. تایمر آبیاری آسانه امکان ارتباط با چهار شیر برقی را دارد. این کنترلر آبیاری دارای ساعت دقیق و امکان اتصال به WiFi است تا علاوه بر امکان برنامه ریزی بتوان از راه دور و اینترنت نیز برنامه آبیاری را اجرا نمود. به این صورت که اگر در فصولی قرار داشته باشیم که نیازی به حجم بالایی از آب نباشد بتوان درصد آن را بر روی مقدار کمی تنظیم کرد. یعنی ویژگی هایی مثل خروجی 220 ولت یا مقدار جریان خروجی تایمر فاکتور بسیار مهمی میباشد. این محصول مزایای زیادی دارد نسبت به محصولات مشابه خود از جمله: کوچک بودن و سبک بودن پمپ اینتر، قابلیت جابجایی قطعه ی فرسوده، یعنی اگر قطعه ای از پمپ دچار مشکل شد می توان قطعه ی سالم را جایگزین آن کرد. از آنجا که گاز در فشارهای کم حجم زیادی دارد ، پمپ های خلاء به صورت سنگین به نظر می رسند.

جریانهای سیال به صورت موازی با محور همانطور که در شکل 5 نشان داده شده است. در باغچه ها و منازل که از یک شیر آب جهت آبیاری استفاده می شود مدل تک خروجی انتخاب بهتری است. به همین دلیل، سیستم های آبیاری اتوماتیک از طریق این تایمر ها مزایای بسیار خوبی را به همراه دارند زیرا به هیچ زحمتی نیاز ندارند. در کل قطعاتی که برای شما همراه این پکیج ارسال میشود کامل است و شامل تمامی قطعات مورد نیاز است. در این میان کنترلر هانتر یکی از محبوب ترین و پراستفاده ترین کنترلرها در سیستم آبیاری و کشاورزی در سراسر نقاط دنیا است. شیر هایی هستند که برای قطع و وصل جریان آب کشاورزی کاربرد دارند. از طریق شیر برقی هانتر به منظور قطع و وصل آب استفاده می شود. تایمر آبیاری آسانه امکانات متعدد نرم افزاری در اختیار شما قرار میدهد تا علاوه بر امکان کنترل شیرها از راه دور ، بتوانید تنظیمات مورد نظر را با استفاده از موبایل ، تبلت و رایانه انجام دهید . شعاع آبرسانی این قطرهچکانها بین 5 تا 50 سانتیمتر قابل تنظیم است. کیفیت و مرغوبیت منحصر به فرد این محصول موجبات برتری و تمایز آن با سایر برندهای موجود در بازار را فراهم آورده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.