انواع بک لینک برای افزایش رتبه توسط نشونت

۶۲۱ بازديد
اگر قصد خرید مجدد دارید، ممکن است با انواع لینک ها گیج شوید. از آنجایی که بک لینک ها اشکال مختلفی دارند، راه های مختلفی برای ارجاع وجود دارد و مهم است که بدانید کدام ارجاع ها بهترین هستند. اما مهمتر از همه، ابتدا باید انواع بازخوردها را بشناسیم و آنها را بشناسیم. بنابراین در زیر کمی در مورد انواع لینک توضیح خواهیم داد.
بک لینک داخلی
بله این درست است. بازخورد نباید فقط خارجی باشد. علاوه بر این، بک لینک های داخلی به یک وب سایت می تواند کمک زیادی به افزایش رتبه صفحات شما کند. در هر محتوایی که تولید می کنید، حتما لینک های داخلی در صفحات مرتبط با این موضوع ایجاد کنید. ایجاد لینک های داخلی باید با تعداد معقولی انجام شود و ایجاد کم و بیش عادی حتی می تواند ارزش این بک لینک ها را کاهش دهد.
نظرات نوشتاری (تخصیصی و مرتبط)
ما نوعی بک لینک به نام بک لینک های ویرایشی داریم که در سایت های مرتبط با وب سایت شما قرار می گیرد و بک لینک ارزان نشونت را برای شما ایجاد می کند. بک لینک های تحریریه معمولاً زمانی ایجاد می شوند که محتوای شما به سایت شما به عنوان منبع اطلاعاتی خاص (مانند مقاله یا اینفوگرافیک) اشاره می کند، زمانی که سایت در شرف استناد است.
برای جذب پیوندهای تحریریه مرتبط، محتوای دائمی یا همیشه سبز ایجاد کنید که نشان دهنده وب سایت شما و وضعیت شما به عنوان رهبر فکری برند شما به عنوان منبع اطلاعاتی در مورد صنعتی است که در آن کار می کنید. لطفاً نگاه کنید. ، شناخته شدن. محتوای قانع‌کننده‌ای ایجاد کنید که بتوانید به اشتراک بگذارید و ویروسی کنید. شما از کلمات کلیدی محبوب و ابزارهای SEO استفاده می کنید که به رقبای شما کمک می کند تا موضوعاتی را که با موفقیت یک استراتژی محتوا ایجاد کرده اند شناسایی کنند، اما سایت شما باید آنها را شامل شود.
بک لینک در پست های مهمان
وقتی برای یک وبلاگ یا وب سایت محتوا ایجاد می کنید و به طور خاص برای آن وبلاگ یا وب سایت پست می نویسید، منظورم این است که یک پست مهمان ایجاد کرده اید. می توانید لینک خود را در آن پست قرار دهید و یک لینک قوی دریافت کنید. البته ارسال مهمان رایگان یا متن باز است. ما در لیست سایت های پست مهمان این موضوع را به طور کامل توضیح داده ایم. اگر یک مهر پست سفارش دهید به این معنی است که گزارش تبلیغات را خریداری کرده اید.
بک لینک نمایه کسب و کار (نمایه)
هنگام ایجاد یک نمایه دیجیتال برای برند خود (ایجاد یک صفحه نمایه)، اغلب وب سایت های شرکت یا سایت های دیگری مانند بک لینک ها، مانند رسانه های اجتماعی، دایرکتوری های صنعتی و سایت های بررسی ایجاد می کنید. این بدان معنی است که شما یک لینک به پروفایل خود ایجاد کرده اید موتور جستجو این ورودی ها را تایید می کند که صفحه معتبر است
با ارائه ابزارهای رایگان بک لینک دریافت کنید
ارائه ابزارهای رایگان ارزشمند، راه قدرتمند دیگری برای جلب توجه جدی و طولانی مدت به سئو و بک لینک است. این می تواند به معنای ایجاد یک دارایی ساده اما ارزشمند برای صنعتی باشد که در آن کار می کنید. مانند یک مرورگر با کیفیت بالا یا نسخه با امکانات کمتر ارائه می شود، اما در ابزارهای پولی رایگان است. برای تبلیغ بک لینک های خود، ابزارهایی را که ایجاد کرده اید با سایت هایی با مخاطبان مشابه به اشتراک بگذارید (آنها را با استفاده از ابزارهای سئو جستجو کنید) یا آنها را از طریق پست های مهمان به نمایش بگذارید.
پیوندها در بیوگرافی نویسنده پست مهمان
اگر سایت وبلاگ نویس مهمان به شما اجازه نمی دهد از محتوای خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، معمولاً می توانید این کار را در رزومه نویسنده انجام دهید. حتی با وجود محتوای مهمان آفلاین، این بک لینک ها همچنان تاثیر مثبتی بر سئو دارند.
بررسی ویکی
وب سایت ویکی یک سایت خبری و منبع آخرین اخبار است. اگر اطلاعاتی را در این وب سایت ها ارسال می کنید و بک لینک های آنها را مشاهده می کنید، منابع قابل اعتمادی محسوب می شوند و می توانند تأثیر مثبتی بر سئوی وب سایت شما داشته باشند.
بازگشت پیوندهای آکادمیک و دانشگاهی
همانطور که احتمالا می دانید، وب سایت های علمی یکی از محبوب ترین وب سایت ها هستند. اگر بتوانید از این سایت ها ارجاع بگیرید، بدون شک می توانید کمک زیادی به توسعه و افزایش اعتبار سایت خود کنید. سایت‌های آکادمیک اغلب با دامنه‌های edu شناسایی می‌شوند، اما سایت‌هایی هستند که دامنه‌های دیگری دارند اما آموزشی در نظر گرفته می‌شوند: معتبر.
بازخورد دولت
بک لینک های عمومی که اغلب در صفحات دامنه gov لیست می شوند، یکی از معتبرترین بک لینک ها هستند و می توانند قدرت زیادی را به وب سایت شما منتقل کنند. گرفتن بک لینک عمومی آسان نیست و سخت تر از گرفتن بک لینک به دانشگاه هاست. به عنوان مثال، برای دریافت این نوع بازخورد، می توانید از یک پروژه دولتی حمایت مالی کنید تا بازخورد در وب سایت آن سازمان برای شما منتشر شود.
منبع: نشونت (https://neshoonet.ir/backlink/)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.