عقیم سازی حیوانات یعنی چی؟

۷۹۸ بازديد
گربه ها بعد از عقیم سازی در مقابل بیماریهایی از قبیل مجاری ادراری حساستر میشوند؛ بنابراین ضروری است که در هنگام ادرار کردن به حیوان خود توجه داشته باشید. میزان متعادل مواد معدنی نیز به حفظ سلامت دستگاه ادراری کمک می کند؛ چرا که این گربه ها بیشتر در معرض ابتلا به بیماری های مجاری ادراری قرار دارند. با کمک ویزیت دامپزشک در منزل میتوان خدمات بسیار زیادی که حیوانات خانگی اغلب به صورت منظم به آنها احتیاج دارند را دریافت کنید. جالب است بدانید سگهای نر ای که عقیم نشده باشند رفتارهایی مثل لیسیدن آلت تناسلی خود را دارند ،سوار شدن بر روی سگهای دیگر و سوار شدن روی بالش یا پاهای افراد را دارند و در نتیجه عقیم سازی سگ ها باعث کاهش این نوع از رفتارها و حتی باعث می شود توجه بیشتری به والدین خود کنند. حیوانات خانگی لازم است در سنین خاص، واکسنهای مختلف و مشخصی را دریافت کنند که به آنها در تقویت سیستم ایمنی و عدم ابتلا به بیماریهای مختلف از جمله هاری جلوگیری شود. را با بالاترین کیفیت ارائه دهد. برای دریافت هر یک از این خدمات تنها کافیست با ما تماس بگیرید. ارائه مجموعه گستردهای از خدمات: تنها با یک تماس و رزو زمان و محل مورد نظر خود قادر هستید مجموعه گستردهای از خدمات را دریافت کنید.

در صو.رتی که حیوان خانگی شما در اثر حوادثی چون شکستگی، سوختگی،پارگی تاندون، حساسیتهای پوستی، جراحی، زخم دهان و آسیب به بافت نرم دچار آسیب شده و تحت درمان قرار بگیرند، شرکت بیمه هزینه مربوط به آن را جبران میکند. هزینه نگهداری از این موجودات دوست داشتنی نسبتا بالاست. به همین دلیل پس از عقیم سازی باید از غذای مخصوص گربه های عقیم شده با میزان کالری مناسب استفاده شود. دیگر با رفت و آمد به کلینیکها و انتظار در این مراکز وقت خود را تلف نکنید و از ویزیت دامپزشک در منزل استفاده کنید. مقدار چربی و کالری پایین و کنترل شده ای داره و به همین دلیل از اضافه وزن و چاقی گربه جلوگیری می کنه. بهتر است بدانید که اگر گربه دارید و پرورش دهنده گربه های اصیل نیستید، بهتر است که از آمیزش گربه خود جلوگیری کنید. عقیم سازی به جلوگیری از عفونت رحم و تومورهای پستان در حیوانات ماده کمک می کند. کاهش استرس برای حیوان خانگی: حیوان خانگی وقتی در خانه درمان میشوند احساس راحتی بیشتری میکنند و دچار اضطراب ناشی از مسیر و حضور در مراکز درمانی نمیشود.

واکسنها به آماده سازی سیستم ایمنی بدن حیوانات خانگی برای مبارزه با هجوم ارگانیسمهای عامل بیماری کمک میکنند و اگر در معرض بیماری واقعی قرار گیرند، سیستم ایمنی بدن آنها آماده خواهد بود تا آن را به طور کامل تشخیص داده و مبارزه کند یا شدت بیماری را کاهش دهد. وی تصریح کرد: البته باید تزریق وریدی باشد و حیوان به حالت خواب عمیق برود و بعد از آن از داروهایی استفاده میکنند که باعث سکته مغزی و قلبی در سگ میشود. یکی از حامیان حقوق حیوانات گفت: در اینباره به شهرداری هشدار داده بودیم، ولی توجهی نکردند، اما عقیم سازی سگها غیر استاندار است و سگها را بعد از جراحی بدون بخیه زدن جذبی و سپری کردن دوره نقاهت رها میکنند، سگها در داخل شهر زجرکش شده و سپس جان میسپارند. برای سگ ها: معمولاً صاحبان توله های خود را بین شش تا نه ماه عقیم می کنند. با این شرایط یه جورایی داره به اون توله سگ های بی گناه ظلم میشه.سالیانه تعداد زیادی توله سگ بخاطر همین مشکلات تو خیابون رها میشن و بخاطر خیلی کوچیک بودنشون تو خیابون تلف میشن و میمیرن پس شمایی که شرایط نگهداری از توله های سگتونو ندارید با عقیم کردنش هم به توله های به دنیا نیومده لطف میکنید هم به سگتون و خودتون.

عقیم کردن گربه ماده یا سگ ماده با یکی از روش های برداشت رحم و هر دو تخمدان، برداشت هر دو تخمدان (بیشتر برای جوانترها پیشنهاد می شود)، برداشت رحم و باقی مانده یک و یا هر دو تخمدان، بستن لوله فالوپ یا روش بسته (لاپاراسکوپی) صورت می گیرد. در سگ نر بیضه ها از بدن خارج می شوند و در سگ ماده تخمدانها و گاهی تخمدان و رحم با همدیگر خارج میشوند. هر تخمدان درون کیسهای قرار دارد که اغلب با چربی پرشده است که این مقدار در حیوانات دارای اضافه وزن و مسن بیشتر است. میزان پروتئین این محصول 37% است که به حفظ توده عضلانی گربه ها کمک می کند. تستوسترون که هورمون جنسی مردانه است، موجب تقویت توده عضلانی ، سبب کلفت بم شدن صدا و افزایش رشد عضلات و تقویت رشد طولی استخوانها و بسته شدن اپی فیزها و محدود شدن ادامه رشد استخوانها میشود. همچنین در صورتی که پت شما آزمایشی را انجام داده است، قادر هستید با مشاورین ما در خصوص نتیجه آزمایش و اقدامات لازم بعدی و یا در مورد عقیم سازی، تزریق واکسن و هر اقدام دیگری که به کنترل و حفظ سلامتی حیوان خانگی شما کمک میکند، صحبت کنید. دریافت راحت خدمات: ما بر اساس برنامه کار و زندگی شما فعالیت میکنیم و به خانه شما میآییم.

عقیم سازی حیوانات خانگی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.