این وسیله میتواند به نوعی کار دزدگیر را نیز انجام دهد

۷۸۸ بازديد

هنگامی که فرزند نوجوان شما (که به تازگی گواهینامه خود را دریافت کرده) قصد سفر درون شهری را دارد و شما نیز قادر به همراهی کردن او در طول سفر نیستید، با استفاده از ردیاب خودرو می توانید به آسانی فرزند خود را تا رسیدن به مقصد همراهی کنید. از نکاتی که بر قیمت ردیاب خودرو در مشهد تاثیر گذار است، استفادهی سیستمها از چند ماهواره است؛ برخی سیستمها فقط از GPS برای ردیابی استفاده میکنند و برخی دیگر از تمام ماهوارهها را. به زودی نمایندگی ردیاب کریوت در چند نقطه تهران و شهرهای اصفهان ، شیراز ، مشهد ، تبریز ، اهواز شروع به فعالیت و پشتیبانی مشتریان خواهند کرد. مزایای استفاده از ردیاب ماهواره ای چیست؟ استفاده از سیستم های ردیاب خودرو همواره در جهت ارائه خدماتی است که نیاز روز جامعه است و وجود آن ها موجب بالا رفتن ایمنی و اطمینان خاطر افراد می باشد. از ویژگی های متمایز این نرم افزار ، قابلیت ارتباط دریا به خشکی و بالعکس است. برخی از ویژگی های فوق العاده این دستگاه را بیان می کنیم تا برتری کریوت را نسبت به سایر نمونه های دیگر لمس نمایید. 

ردیاب خودرو آهنربایی RN 105 از جمله ردیاب های آهنربایی است که در موارد گفته شده، امتحان خود را پس داده و دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. کاربر با استفاده از اپلیکیشن سرو کنترل کامل وسیله نقلیه خود را با امنیت بالا در اختیار خواهد داشت. همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم، استفاده از ردیاب خودرو می بایست در جهت بهرهمندی از مزایای مهم این سیستم باشد و به دور از هرگونه قصد منفی می بایست از این فناوری بهره جست. متاسفانه بخاطر سودجویی و یا نا آگاهی برخی وارد کننده ها ، ردیاب های متفرقه ای وارد شده است که اصلا مناسب شرایط ایران و یا خودروهای موجود در ایران نیست . طراحی این نرم افزار به گونه ای انجام شده که در نامساعد ترین شرایط محیطی و در جایی که سایر فناوری های ارتباطی با اختلال مواجه می شوند ، امکان ردیابی و ارتباط را فراهم می کند. در مواقع ضروری نظیر گم شدن در جاده، تصادف در نقاط دوردست جاده، پنچر شدن لاستیک خودرو در مسیرهای کم تردد جاده ای، به کمک سرویس اضطراری که در اکثر ردیاب ها و GPS خودرو تعبیه شده ، به سرعت از شرایط پر اضطراب و پر خطر رهایی یابید.

جی پی اس ماشین میتواند به نوعی کار دزدگیر را نیز انجام دهد زیرا اگر سارقی خودرو را به سرقت ببرد، صاحب خودرو میتواند ماشین خود را ردیابی کند یا به کمک کنترل از راه دور (به کمک اپلیکیشن یا پیامک) خودرو را خاموش کند و مانع از روشن شدن مجدد آن توسط سارق شود. پشتیبانی کامل ، آموزش نحوه استفاده و رفع ایرادات و خطا در سیستم بصورت رایگان برای مشتریان کریوت انجام می شود. بخش سخت افزاری خیلی سریع و بدون کوچکترین آسیبی به سیستم سیم کشی خودرو و بصورت کاملا مخفی و بدون هیچگونه مزاحمتی متصل می شود. ردیاب خیلی سریع و بدون هیچگونه آسیب و مزاحمتی برای سیستم برق و سیم کشی خودرو ، در زیر فرمان مخفی خواهد شد و به هیچ وجه قابل مشاهده نیست. همچنین هنگامی که افراد مسن خانواده قصد رانندگی و تردد درون شهری و یا مسیرهای طولانی تری را به تنهایی دارند، ردیاب ماشین به شما این امکان را می دهد تا به دور از هرگونه نگرانی، موقعیت خودرو و راننده را نظاره کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل مراتب را به نیروهای امدادی با ذکر دقیق موقعیت مکانی گزارش دهید.

به این ترتیب اگر صاحب ناوگان حمل و نقل هستید یا خودروی خود را در اختیار فرد دیگری قرار داده اید و یا در صورت بروز حوادثی نظیر سرقت خودرو، به راحتی قادر خواهید بود تا موقعیت مکانی وسیله خود را به کمک سخت افزار ردیاب شناسایی کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. بررسی قیمت و خرید ردیاب خودرو موضوع اصلی این صفحه است که به صورت کامل و دقیق به آن پرداختهایم تا شما همراهان عزیز وب سایت ردیاب من با اطلاعاتی کامل نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام فرمایید، همچنین جهت بررسی دقیق قیمت هر محصول و بررسی ویژگیهای فنی و کاربردی ردیاب خودرو مورد نظر میتوانید بر روی آن کلیک کنید تا به صفحه مربوط به توضیحات آن هدایت شوید. در حقیقت این اپلیکیشن ، بخشی از نرم افزار جامع مدیریت ناوگان می باشد ، اما به گونه ای طراحی شده که به منظور ردیابی خودرو مورد استفاده قرار بگیرد تا در صورتی که قصد بهره برداری تجاری ندارید ، هزینه کمتری را جهت نصب و راه اندازی این نرم افزار بپردازید. همچنین باتوجه به نیاز شما این دستگاه سفارشی سازی شده و به منظور تسهیل در استفاده ، بخشهای اختصاصی نرم افزار و اپلیکیشن ردیاب برای شما فعال می شود و بخشهای غیرضروری حذف خواهند شد.

منبع : اپلیکیشن ردیاب خودرو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.