دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟ معرفی، کاربرد و ارزش آن

۴۳۵ بازديد


لیزر تیتانیوم یک دستگاه موثر برای از بین بردن موهای زائد بدن است. این دستگاه با استفاده از سه طول موج و تابش عمیق به لایه های پوست می تواند ریشه موهای ناخواسته را هدف قرار دهد. با برترین پزشک همراه باشید.

یکی از مسائل مهم در زمینه لوازم آرایشی، رفع موهای زائد بدن است که توجه افراد را به خود جلب کرده است. بنابراین افراد به دنبال پیشرفته ترین ابزار برای از بین بردن مو از روی پوست خود هستند. برای حل این مشکل، دستگاه های لیزر زیادی ساخته شده اند که با از بین بردن فولیکول مو، موهای زائد بدن را از بین می برند.

در مجله جهان شیمی فیزیک مقالاتی در مورد مزایا و معایب الکساندرایت، لیزر یخ پلاتین سوپرانو، دستگاه لیزر HIFU، دستگاه لیزر IPL، دستگاه لیزر جزئی و ... را خواهید دید که در این قسمت از نشریه به ارائه و بررسی دستگاه لیزر دیگری می پردازیم. تیتانیوم نامیده می شود. لطفا با ما همراه باشید.

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

آخرین مدل لیزر تیتانیوم دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 می باشد.این دستگاه با شلیک سه طول موج لیزر سعی دارد موهای زائد بدن و صورت را به طور همزمان از بین ببرد. برای ساخت دستگاه های لیزر تیتانیومی از یک سیستم خنک کننده قدرتمند (ice plus) استفاده می شود. این فناوری خطر سوختگی پوست در طول درمان را کاهش می دهد و از گرما و درد جلوگیری می کند.

در حال حاضر لیزر تیتانیوم و فناوری جدید آن یکی از پرفروش ترین دستگاه های لیزر در بازار است. عملکرد بالا، کارایی و نتایج عالی به دست آمده با استفاده از این دستگاه، کلینیک های زیبایی را ترغیب به خرید آن کرده است. با تهیه این محصول، لیزر موهای زائد مناطق وسیعی از پوست امکان پذیر است. این امر در کنار سایر فناوری های به کار رفته در آن به امنیت بالای دستگاه کمک می کند.

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو دارای دو هندپیس مجزا می باشد که به صورت مجزا یا همزمان قابل استفاده می باشد. این دستگاه لیزر از چندین طول موج استفاده می کند که هر کدام برای پوست خاصی طراحی شده اند. این طول موج ها الکس، دیود و اندیاگ نامیده می شوند و با لیزر و از بین بردن طیف گسترده ای از موهای ظریف، از جمله موهای پشت لب و موهای ضخیم در ناحیه معده، استفاده می کنند.

منبع دستگاه تیتانیوم و لیزر مو شمال تهران اصلی از پرتو لیزر قدرتمند ماکروکانال پشتیبانی می کنند. پرتو لیزر ماکروکانال نسبت به خود ماکروکانال اولویت دارد. یکی از این مزایا ارزان بودن آن نسبت به کانال ماکرو است. مزیت دیگر این است که کانال آبی مورد استفاده برای خنک سازی در خط لیزر ماکرو کانال بسیار بزرگتر است. این اجازه می دهد تا آب خنک کننده به خوبی در دستگیره ها تخلیه شود.

این دستگاه دارای یک ابزار بزرگ با شعاع 4 سانتی متر مربع می باشد. با استفاده از این نرم افزار روند بهبودی سریعتر و جلسه به جلسه انجام می شود.

لیزر تیتانیوم 100% بهداشتی و ایمن است زیرا از سری های مختلف یکبار مصرف استفاده می کند که به طور قابل توجهی خطر آلودگی را کاهش می دهد.

لیزرهای تیتانیوم کجا ساخته می شوند؟

این دستگاه ساخت آلما آمریکا می باشد. اما چین نیز این دستگاه را تحت لیسانس آلما تولید و عرضه می کند. این شرکت همچنین دفاتری در فلسطین اشغالی (اسرائیل)، هنگ کنگ، استرالیا، آلمان، هلند و هند دارد.

ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم

همانطور که قبلا ذکر شد، واحد لیزر تیتانیوم عملکرد منحصر به فردی در مقایسه با سایر لیزرها دارد. از آنجایی که از سه طول موج مختلف استفاده می کند، به لایه های عمیق تر پوست نفوذ می کند و عملکرد موثری در از بین بردن موهای زائد پوست دارد.

تفاوت اصلی لیزر تیتانیوم با سایر دستگاه ها در طول موج و فرکانس های قوی تولید شده توسط آن است. این ویژگی دستگاه لیزر تیتانیوم را به روشی ایمن و موثر برای از بین بردن موهای زائد تبدیل کرده است.

یکی دیگر از ویژگی های اندازه پرتو است. بیشتر لیزرها دارای نقطه پرتوی کوچکی هستند، در حالی که دستگاه لیزر تیتانیومی با شعاع 4 سانتی متر، ناحیه وسیعی از پوست را پوشش می دهد و فرآیند لیزر درمانی را تسهیل می کند.

یکی دیگر از ویژگی های بارز تجهیزات تیتانیوم طول عمر آن در مقایسه با محصولات مشابه است. این دستگاه با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن و امکان استفاده از دو دسته محکم، عمر بیشتری نسبت به سایرین دارد.

عملکرد دستگاه های لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم برای از بین بردن موهای زائد صورت، از بین بردن موهای ناخواسته زیر بغل از بدن و از بین بردن موهای ناخواسته از ناحیه شکم و خط بیکینی استفاده می شود. در زیر شما را با امواجی که این دستگاه تولید می کند آشنا می کنیم.

طول موج 755 نانومتری الکسا برای از بین بردن موهای زائد از افرادی با پوست روشن‌تر طراحی شده است.

یکی دیگر از طول موج های موجود در لیزر تیتانیوم، دیود 810 نانومتری است که برای افرادی که پوست تیره دارند مفیدتر است زیرا ریشه مو را از بین می برد.

سومین طول موج مورد استفاده این دستگاه nd:yag با طول موج 1064 نانومتر است. این طول موج قوی تر از طول موج های قبلی است و توسط لایه های زیرین پوست جذب می شود. به عبارت دیگر فولیکول های پوست را با ضریب نفوذ بالا هدف قرار می دهد و در کاهش سوختگی پوست بدن و جلوگیری از کبودی موثر است.

کارایی این لیزر در این است که با حرکت در نقاط مختلف بدن هوای نسبتاً گرمی بر روی پوست ایجاد می کند. البته همانطور که در قسمت های قبل گفتیم سیستم خنک کننده تعبیه شده در آن با تولید باد خنک تاثیر زیادی در تعادل این هوا دارد. هنگامی که پالس های لیزر به عمق ریشه مو نفوذ می کنند، موهای ناخواسته را از بین می برند. انرژی به دست آمده از سه طول موج لیزر به طور همزمان با جذب در فولیکول های مو و از بین بردن آنها از رشد مجدد موها جلوگیری می کند.

مقایسه دستگاه لیزر الکساندرایت و دستگاه تیتانیوم

در بین اپراتورهای کلینیک های زیبایی و پزشکان، لیزر الکساندرایت بهترین نوع لیزر برای رفع موهای زائد شناخته شده است. اما این تکنیک برای همه پوست ها به خصوص پوست های سبز و مشکی مناسب نیست. به عبارت دیگر، پوست تیره ممکن است دچار آفتاب سوختگی، تغییر رنگ پوست یا ریزش موهای ناخواسته شود.

بهترین دستگاه لیزر حذف از نظر اثربخشی، کارایی، اثربخشی و ایمنی دستگاهی است که از سه فناوری الکساندرایت، دیود و ND-YAG به طور همزمان استفاده می کند. به این ترتیب دستگاه لیزر دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی بوده و کارایی و اثربخشی بسیار بالایی را برای هر شش نوع پوست نشان می دهد.

یک دستگاه تیتانیومی بخرید

این دستگاه یکی از زیباترین ابزارهای پوستی به حساب می آید و مطابق با تکنولوژی روز دنیا به گونه ای تولید شده است که حس اطمینان از کیفیت و رضایت را برای افراد به ارمغان می آورد.

مراکز زیادی در زمینه عرضه دستگاه های لیزر فعال هستند. اما برای کسب آگاهی در مورد کیفیت ابزارهای زیبایی و پاکسازی پوست می توانید با کارشناسان مجرب در این زمینه مشورت کنید. پس از آن اقدامات لازم را برای خرید انجام دادم.

مورد بعدی گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش آن است. به طور کلی شرکت های معتبر تولید و عرضه دستگاه های لیزر معمولا خدمات پس از فروش 10 ساله را به مشتریان ارائه می دهند. توجه داشته باشید در صورت خرابی دستگاه بدون گارانتی، کل مبلغ پرداختی شما کسر شده و به هیچ وجه قابل استرداد نمی باشد.

مراکز فروش لیزر و زیبایی یا سایر تجهیزات پزشکی باید مجوزهای لازم و گواهینامه های معتبر ملی و بین المللی را دریافت کنند. از طرفی اخذ مجوز از وزارت علوم پزشکی و وزارت صنایع و معادن ضروری است.

قیمت واحد لیزر تیتانیوم

این ابزار و ابزارهای مشابه گنجانده شده است. بنابراین قیمت آنها بر قیمت پول تأثیر می گذارد. اما با توجه به کارایی بالای دستگاه لیزر تیتانیوم و درمان راحت و بدون درد با آن، قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم مقرون به صرفه می باشد.

اما مزایا و ویژگی‌های خاص تجهیزات تیتانیوم بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به استفاده از میله‌های لیزر ماکرو کانال، ماژول‌های توان بالا و سیستم‌های خنک‌کننده قدرتمند اشاره کرد. اگر دستگاه دارای گارانتی باشد، قیمت لیزر تیتانیوم بسته به مدت، نوع و قیمت گارانتی متفاوت است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.