نکات مهم جابجایی مبلمان و همه چیزهایی که قبلاً گفته نشده بود

۶۱۲ بازديد


حذف را به یک شرکت بسپارید یا خودتان این کار را انجام دهید

اگر قصد دارید شهری را جابجا کنید، هنوز تصمیم نگرفته اید که این کار را خودتان انجام دهید یا آن را به یک شرکت باربری (کدام شرکت باربری؟) بسپارید.

در قسمت بعدی به نکاتی پرداخته ایم که هنگام سپردن شرکت باربری به شرکت مورد نظر خود باید به آنها توجه کنید و در قسمت بعدی نکاتی را که باید هنگام انجام جابجایی خود مد نظر داشته باشید، بیان کرده ایم.



معایب و مزایای سپردن اثاثیه منزل به شرکت باربری و جابجایی آن توسط خودتان

جابجایی یا حمل و نقل اثاثیه مدرن در دنیای امروز یکی از پیچیده ترین فعالیت هایی است که باید در زندگی خود انجام دهیم زیرا از فعالیت های مجزا و کوچک زیادی تشکیل شده است. برنامه‌ها و تصمیم‌های مختلفی وجود دارد که اولین مورد با این سوال شروع می‌شود: آیا باید حذف را به یک شرکت معتبر بسپارم یا خودم این کار را انجام دهم؟

تصمیم گیری بین این دو بستگی به موقعیت، نیازها و شخصیت شما دارد. اگر خانه بسیار بزرگی دارید و در حال نقل مکان به دور هستید، انجام این کار خودتان بسیار دشوار خواهد بود. همچنین، اگر فرزندان و مسئولیت های دیگری دارید، استخدام یک شرکت حمل و نقل می تواند هزینه بیشتری داشته باشد. با این حال، اگر مجرد هستید، بودجه کمی دارید، خانه کوچکی دارید و دارایی کمی دارید، بهتر است خودتان این کار را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیم بگیرید، بهتر است وضعیت خود را در نظر بگیرید و ببینید چه چیزی برای شما مهمتر است. امنیت، مدیریت، برنامه ریزی، در دسترس بودن و هزینه مهم ترین عواملی هستند که باید قبل از اینکه تصمیم بگیرید خودتان را جابجا کنید یا کالا را به یک شرکت حمل و نقل بسپارید، در نظر بگیرید.




تحویل مبلمان به شرکت

مقابله با استرس و اضطراب مرتبط با اداره یک شرکت

نقل مکان به یک شهر یا مرکز شهر به خودی خود یک فرآیند استرس زا است. ما همچنین می دانیم که همه نگرانی های بیشتری نسبت به حرکت کردن دارند.

مواردی که باید نگران آن باشید:

سفر، هزینه و ...

وظایف خانواده مانند مقابله با استرس کودکان

جستجو برای یک مدرسه جدید

استرس و اضطراب ناشی از ملاقات با همسایگان جدید در یک محله جدید



زمان انتقال حیوانات خانگی است

مطمئناً هنگام بارگیری اثاثیه خود و در واقع خانه خود بر روی کامیون، کمی اضطراب را تجربه خواهید کرد، اما در این صورت، زمان و آزادی بیشتری برای برنامه ریزی جابجایی خانواده خود خواهید داشت.

یک شرکت حمل و نقل حرفه ای باعث می شود کمتر نگران موارد زیر باشید:

تجهیزات بزرگ برای جلوگیری از آسیب توسط چندین کارگر جابجا می شوند.

بسته بندی وسایل مختلف بسته به نوع آن در طول سفر مرتب و بدون مشکل است.

هنگام بلند کردن اجسام سنگین، لازم نیست نگران آسیب دیدن بدن خود باشید.

کارگران بی تجربه می توانند در حین جابجایی به وسایل آسیب برسانند، بنابراین توصیه می کنیم یک تیم و شرکت حرفه ای حمل و نقل را استخدام کنید.

یک شرکت معتبر محصولات شما را بیمه می کند و خسارت ناشی از حمل و نقل را جبران می کند.



در مورد شرکت باربری چه باید بشنویم؟

اسباب کشی یکی از سه تجربه متفاوت انسان است. میزان کار از بسته بندی تا دریافت اشیا، چیدن بسته ها در یک فضای جدید مهم است، به خصوص اگر خانه دو یا سه خوابه دارید. جابجایی با کودکان و شروع یک کار جدید (اگر جابجایی دلیل اصلی باشد) نگرانی های زیادی را به همراه دارد.

پیدا کردن یک شرکت حمل و نقل قابل اعتماد که با وسایل شما با احتیاط رفتار کند آنقدرها هم که به نظر می رسد دشوار نیست. با رعایت قوانین زیر می توانید به راحتی شرکت حمل و نقل مناسب را پیدا کنید و کار حمل و نقل آسان اثاثیه را به آنها بسپارید.

همانطور که عقل سلیم حکم می کند، تجربه کلید غلبه بر مشکلات زندگی است. از این رو به شما توصیه می کنیم از شرکتی استفاده کنید که سالها تجربه تبلیغاتی دارد نه شرکتی که قیمت های بسیار بالایی برای اسباب کشی دارد.

شرکت های حرفه ای اسباب کشی ترجیح می دهند اثاثیه شما را جابجا کنند تا بتوانید بقیه کارها را با خیالی آسوده انجام دهید. بهترین شرکت باربری کشور ارتباطات زیادی دارد و در صورت جابجایی بین شهرها این روند را آسان می کند.

بهترین راه برای انتخاب شرکت حمل و نقل این است که با آنها مانند عضوی از خانواده خود رفتار کنید. این افراد زندگی و چیزهای شما را حرکت می دهند. مانند اعضای خانواده، شما به افرادی نیاز دارید که ارزش های شما را به اشتراک بگذارند.

همیشه از قیمت های ارزان قیمت از سوی شرکت ها اجتناب کنید. این شرکت ها فقط پول شما را می خواهند. در عوض، به دنبال شرکتی باشید که به وعده های خود عمل کند. این شرکت های نمونه بر اساس تجربیات مختلف و شیوه های مرتبط ایجاد شده اند.



5 اشتباه بزرگ هنگام حرکت

در این قسمت به 5 نکته و اشتباه بزرگی که ممکن است قبل و در حین حرکت با آن ها مواجه شوید، می پردازیم. به این نکات توجه کافی داشته باشید تا بتوانید تصمیمات مناسب تری بگیرید و از تقلب جلوگیری کنید.


مجموعه شخصی

اکثر مردم سختی جابجایی مبلمان را دست کم می گیرند. موانع زیادی بر سر راه حرکت انسان وجود دارد که رایج ترین آنها عبارتند از; آسیب های احتمالی به کالا، مدت زمان بسته بندی، بارگیری، جابجایی، باز کردن بسته بندی و از همه مهمتر استرس جابجایی.


تخمین ها و تخمین ها از پشت تلفن

اگر چند سفر داشته باشید مشکلی نیست، اما در بیشتر مواقع این کار نتیجه خوبی نمی دهد. هنگام صحبت با یک شرکت لوازم خانگی، از آنها بخواهید که به طور مستقیم برآوردی را به شما ارائه دهند. نماینده سازنده تجهیزات باید تمام تجهیزات را بازرسی کرده و بر اساس شرایط شما برآوردی ارائه دهد.


در زمان های شلوغ بروید

تابستان معمولا شلوغ ترین زمان برای حرکت است، عمدتاً به این دلیل که مدارس تعطیل هستند. در تعطیلات بزرگ و طولانی نیز شاهد تحرکات زیادی هستیم. مثل عید نوروز. بنابراین توصیه می کنیم در این مواقع از اسباب کشی خودداری کنید و اگر واقعاً چاره دیگری در این مورد ندارید، 4 تا 6 ماه قبل سفارش خود را ثبت کنید.


توجه کافی به بیمه نامه

هنگام حرکت چیزهای مختلفی اتفاق می افتد. فرض کنید جعبه چینی مورد علاقه شما سقوط کرده و بشکند، اگر شرکت باربری مورد نظر ضمانت خسارت را نپذیرد، نمی توانید این خسارت را از آنها دریافت کنید. به همین دلیل، مهم است که سند را به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که شرکت مورد نظر شما خسارت وارده را بیمه می کند.


قیمت مبلمان بسیار پایین است.

هر شرکت یا شخصی که 25 تا 40 درصد کمتر از قیمت معمولی مبلمان ارائه دهد، قطعاً سعی در تقلب دارد. اتفاقی که در واقع می‌افتد این است که شما قرارداد را امضا می‌کنید و وقتی پرداخت می‌کنید، متوجه می‌شوید که هزینه زیادی به قرارداد اضافه شده است و شما بیشتر از سایر شرکت‌ها پرداخت می‌کنید. مشکل دیگر این است که اگر مبلغ را پرداخت نکنید، این شرکت ها تجهیزات شما را به عنوان یک برده نگه می دارند.


انتخاب شرکت مبلمان مناسب

اکثر مردم به شرکت و افرادی که جابه‌جایی خود را انجام می‌دهند اهمیتی نمی‌دهند، بنابراین سادگی جابه‌جایی وقتی تصمیم‌گیری در مورد شرکت حمل‌ونقل مناسب به میان می‌آید دشوار می‌شود. به جای انتخاب یک شرکت حمل و نقل کاملاً تصادفی، مراحل زیر را دنبال کنید تا شرکت مناسب خود را پیدا کنید.



ادامه مطلب: https://payju.ir/content/باربری-و-حمل-اثاثیه-منزل-در-شیراز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.