بهترین کرم پودر آرایش عروس

۶۱۳ بازديد


بهترین پودر آرایش عروس

وقتی نام بهترین کرم پودر آرایش عروس به میان می آید اولین چیزی که به ذهنمان می رسد این است که کرم پودر باید پوشش دهی خوبی داشته باشد و بتواند پوست را صاف و یکدست کند. در واقع یافتن بهترین پودر آرایش عروس کار سختی نیست، مهم این است که پودر واقعا بر اساس خواسته ما (یا مشتری) است و به خیلی چیزها بستگی دارد، مثلا مات بودن آن؟ کرم کاور؟ و... .

مهمترین ویژگی های بهترین پودر کرم برای آرایش عروسی:

ماندگاری دارد، زیرا باید برای مدت طولانی روی پوست بماند.

ایده آل برای عکاسی و نورپردازی در طول عکاسی.

باید راحت باشد و روی پوست سنگین نباشد.

ضد رطوبت و تعریق به خصوص اگر در تابستان استفاده شود.

کرم پودر بدون اکسیداسیون یکی از مهمترین ویژگی ها در انتخاب بهترین کرم پودر برای آرایش عروس می باشد.

نکن...

بنابراین، در این مقاله، من قصد دارم 10 بهترین نکته پودر آرایش عروس را به شما ارائه دهم.

معرفی بهترین کرم پودر عروسی:

استی لادر:

کرم پودر استی لودر در سال 1997 تولید شد و تا کنون یکی از بهترین و جامع ترین کرم پودرها بوده است. یکی از ویژگی های کلیدی این پودر کرمی ماندگاری آن است. بنابراین حتی بعد از 10 ساعت کرم مانند ساعت اول روی پوست باقی می ماند و ظاهر طبیعی خود را حفظ می کند.

مک :

عکاسی بخشی جدایی ناپذیر از روال عروسی است، بنابراین آرایش باید تضمین کند که پوست شما در عکس های شما بی عیب و نقص و زیبا به نظر می رسد، حتی در نور روشن و عکاسی با فلاش. بنابراین کرم پودر MAC به عنوان بهترین کرم پودر آرایش عروس عالی است.

این کرم پودر دارای پوششی مات و طبیعی است که پوست را کاملا صاف و یکدست می کند. همچنین دارای پوشش 24 ساعته بوده و به دلیل پوشش دهی بالایی که دارد، تمامی لک ها و لک های پوست را پوشش می دهد.

شارلوت تیلبری:

کرم پودر شارلوت تیلبری محصولی عالی برای کسانی است که دوست ندارند پوستشان خیلی مات باشد و خواهان ظاهری طبیعی هستند. این می تواند بهترین کرم آرایش عروس باشد زیرا ضد آب و ضد رطوبت است و همچنین برای داشتن ظاهری شاداب و شبنم آبرسانی می کند.شارلوت یک انتخاب عالی برای تابستان ها و کسانی است که پوست پیری دارند. (مخصوصاً آنهایی که پوست خشک دارند) زیرا به خطوط نفوذ نمی کند و آنها را عمیق تر نشان نمی دهد.

لانکوم:

یکی از بهترین پودرهای آرایش عروس با قدرت های متفاوت و بسته به پرایمری که استفاده می کنید قبل از اینکه بتواند مات یا درخشندگی و ظاهری طبیعی به شما بدهد، این محصول یکی از آن کرم پودرهایی است که او را به بهترین شکل نشان می دهد. عکس ها و پوست و صورت ما را غیر طبیعی نمی کند.

شیر گلو زودرس:

برای پوست های خیلی خشک می تواند بهترین کرم آرایش عروس باشد زیرا خطوط و خطوط را نشان نمی دهد و پوست را مرطوب و درخشان می کند.

البته پوشش چندانی ندارد و بهتر است برای پوشش بیشتر به محصول دیگری بپیوندید.

موهای بلند زودرس:

کرم پودر نارس را همیشه می توان یکی از بهترین کرم پودرهای آرایش عروس نامید زیرا به تنهایی پوشش بسیار خوبی به ما می دهد و برای ترکیب با سایر کرم پودرها محصول بسیار خوبی است.

پوششی طبیعی و کمی شفاف دارد و برای پوست های خشک و معمولی انتخابی عالی است، به علاوه نارس یک ضد تعریق و مرطوب کننده است که تا 16 ساعت ماندگاری دارد.

سلام خوشگله:

ضد آب، پوشش کامل و پوشیدن 24 ساعته است و ممکن است یکی از بهترین لوسیون های عروس موجود باشد. کرم پودر هدی بیوتی تنها پوششی بی نقص و مات برای پوست ایجاد می کند و در واقع می توان گفت که هدی بیوتی یک فیلتر واقعی است که روی پوست می ریزد.

فرمول استفاده شده در این محصول آن را حالت کیک و چسبناکی نمی کند و به خوبی روی پوست می نشیند. این کرم پودر ساخت ایتالیا، اکسیده و خاکستری نمی شود و به پوست منتقل نمی شود.

مات زودرس:

یکی دیگر از بهترین کرم پودرهای آرایش عروس، یک محصول ضد تعریق و ضد رطوبت است و می تواند انتخابی عالی برای استفاده در فصول گرم مانند تابستان باشد.

نارس به هیچ وجه روی پوست اکسید نمی شود (مناسب برای پوست های چرب) و ماندگاری 16 ساعته و بسیار سبک است و جدای از همه اینها پوشش آن بسیار بالاست و تمام عیوب پوست را می پوشاند.

فنتی بیوتی:

ضد آب و هوا، ضد تعریق و مقاوم در برابر رطوبت و بدون چربی (بهترین پودر آرایش برای عروس با پوست چرب).

24 ساعت ماندگاری دارد، به هیچ وجه اکسیده و محو نمی شود، روکشی کاملا مات روی پوست دارد و منافذ را باز می کند، اما همچنان. ، یک کرم پودر فوق العاده طبیعی است که به پوست می چسبد. پوست را ماسک نکنید.

ترکیب زیبایی:

آخرین توصیه برای بهترین کرم پودر آرایش عروس، بیوتی بلندر است.

ماندگاری 24 ساعته دارد، علاوه بر سبک بودن، پوشش دهی بسیار خوبی دارد، زیرسازی کاملا مات و طبیعی است و محصولی با بافت کف آلود مناسب برای انواع پوست است. و به راحتی روی پوست اعمال می شود.

در انتخاب بهترین کرم پودر آرایش عروس باید بدانید که ظاهر نهایی به پرایمر و زیرسازی که استفاده می کنید بستگی دارد و باید با توجه به پوست و پوششی که می خواهید کرم پودر داشته باشد آن را انتخاب کنید. در ضمن انتخاب پرایمر باید به گونه ای باشد که فرمول و کرم پودر با هم سازگاری داشته باشد.

و مهم ترین و آخرین نکته این است که قبل از انتخاب بهترین کرم پودر آرایش عروس، پوست را آبرسانی کنید، می توانید این کار را با اسید هیالورونیک و ماسک های آبرسان انجام دهید.

مراجعه به منبع: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-24-ساعته/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.