زمان پخش سریال درباره پدر گواردیولا; سریال پرهزینه سعید نعمت الله

۵۲۸ بازديد


«پدر گواردیولا» سریالی ایرانی به کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی، سریالی درام، معمایی و اجتماعی است. «پدر گواردیولا» نام سریال جدید شبکه نمایش خانه با بازی مهران مدیری، حمید فرخ نژاد و هنگامه قاضیانی است. نگارش این مجموعه به پایان رسیده و همچنان در حال آماده سازی برای چاپ نهایی است. این سریال به زودی از شبکه فیلم نت پخش خواهد شد.

سریال پدر گواردیولا اولین تجربه سعید نعمت الله در ژانر اجتماعی شبکه محلی است که به زودی به عنوان یکی از کارهای جدید این پلتفرم منتشر خواهد شد. سعید نعمت الله یکی از کارگردانان جوان و خوش ذوق سیمنا ایران است. از آثار او می توان به آثاری چون عقیق، برادر جان، پشت بام تهران، مدینه و پای مادر اشاره کرد.

فیلمنامه سریال «پدر گواردیولا» توسط سعید نعمتولا نوشته شده و مراحل تصویربرداری و تدوین آن به پایان رسیده است. جواد نوروزبیگ به عنوان تهیه کننده به سریال مورد علاقه پدر گواردیولا تبدیل شده است.

مهران مدیوری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، سیامک صفری، امیرمهدی جوله، علی اوجی، مریم بوبانی، مرجان گلچین، نسیم ادبی، سارا خوئینی‌ها، نرگس محمدی، محمدرضا علیمردانی، امیررضا محمد حامد. .. hrají v této serii role

دستمزد نجومی بازیگران سریال پدر گواردیولا

دستمزدهای نجومی بازیگران سریال پدر گواردیولا خبرساز شد بهمن بابازاده یکی از روزنامه نگاران برجسته موسیقی در توییتر خود نوشت که باید به این سریال عنوانی داد.

ستاره شناسان

شایان ذکر است که در فیلم ما از پول استفاده می شود و محاسبه اعداد آنها یکی از سخت ترین کارهاست. پرداخت حقوق هنگفت به بازیکنان کم بود.

با توجه به حاشیه های حمید فرخ نژاد، انتظار می رفت این سریال با مشکل مواجه شود و فیلمبرداری آن در تیرماه 1401 به پایان برسد، اما طبق آخرین اخبار وی و اکران سریال پاییز با بازی حمید فرخ نژاد، اکران پدر گواردیولا در آستانه آغاز شدن است.

مقاله کامل: https://tmk.ir/series/102026

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.