همه چیز در مورد کاغذ دیواری

۶۷۶ بازديد


هنگام خرید کاغذ دیواری ممکن است با سوالات مختلفی مواجه شوید. انواع طرح های پس زمینه چیست؟ والپیپر جنسیتی چیست؟ کدام کاغذ دیواری برای اتاق خواب، پذیرایی یا سقف مناسب است؟ پاسخ به سوالات را می توانید در اینجا پیدا کنید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد کاغذ دیواری ببینیم و شما را برای خرید این محصول راهنمایی کنیم.

چرا کاغذ دیواری بخریم؟

نوع کاغذ دیواری یکی از مهم ترین دلایلی است که باعث می شود دیوارهای خود را بپوشانید. در واقع با رنگ آمیزی دیوارها می توانید زندگی را به خانه خود بازگردانید. اما استایل هر قسمت از خانه تنها با خرید و استفاده از کاغذ دیواری روی دیوار امکان پذیر است.

بنابراین اگر به فروشگاه های اینترنتی مانند فروشگاه منزل (manzel.ir) یا فروشگاه والینو (wallino.com) مراجعه کنید، می توانید مدل های مختلف کاغذ دیواری و پوستر دیواری را مشاهده کنید. طرح دار یا ساده، راه راه یا با گل های بزرگ، پوسترهایی با طرح های روشن یا دلخواه، با بافت یا بدون بافت، هندسی و غیره. برخی از انواع کاغذ دیواری هستند که می توانید تهیه کنید. اما دقیقاً اینجاست که باید از خود بپرسید چه سبکی برای خانه من مناسب است؟

اگر همه چیز را در مورد کاغذ دیواری ها و انواع، الگوها و طرح های مختلف آن می دانید. وقتی خرید می کنید، می دانید که کدام یک برای شما مناسب است. این تنها یکی از دلایلی است که چرا باید کاغذ دیواری بخرید. در زیر به تفصیل مزایای خرید کاغذ دیواری را توضیح می دهیم.


پدر عمر طولانی دارد

اگر از رنگ ساختمانی برای زیباسازی دیوارها استفاده می کنید. در نهایت دو تا پنج سال سالم می مانند و بعد از این مدت نیاز به تعمیر یا رنگ آمیزی دارند. این زمان بسته به کودکان، حیوانات و نحوه مراقبت از دیوارها می تواند کوتاهتر باشد. اما کاغذ دیواری هرگز به این راحتی خانه شما را ترک نخواهد کرد. در واقع ده تا پانزده سال دوام دارند.

به صرفه بودن

ممکن است فکر کنید برای خرید کاغذ دیواری به پول زیادی نیاز دارید. اما تمام این هزینه ها را در ابتدا و در زمان خرید پرداخت می کنید. بنابراین طول عمر به این معنی است که شما مجبور نخواهید بود سال ها بیشتر برای آویزان کردن به دیوار هزینه کنید.

جاذبه ی بصری

اگر همه چیز را در مورد کاغذ دیواری می دانید؛ خواهید دید که آنها نشان دهنده خلاقیت هستند. در واقع طراحی آنها با رنگ روی دیوار کاملا متفاوت خواهد بود.

رفع عیوب ساختمانی

وقتی به خانه می رسید، چندین نقص در دیوارها مشاهده می کنید. همچنین اگر قصد دارید پس از مدت ها خانه خود را کاغذدیواری کنید. دیوار ممکن است دارای خراش یا آسیب باشد. بنابراین با خرید کاغذ دیواری ضخیم می توانید این مشکلات را برطرف کنید. البته خرید کاغذ دیواری های جذاب از بروز این ایرادات جلوگیری می کند.


آسان تمیز میشود

استفاده از ابزارهایی مانند جاروبرقی، سطل حوله آب، اسفنج خشک و غیره می تواند به تمیز کردن کاغذ دیواری شما از گرد و غبار یا کثیفی کمک کند. ابتدا بخش کوچکی از دیوار را آزمایش کنید. با این حال، اگر دیوارهای رنگ شده لکه شوند، باید دیوارها را دوباره رنگ کنید.

بنابراین تمام این موارد نشان می دهد که کاغذ دیواری برای دیوار خانه، محل کار و ... انتخاب بهتری است. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد، امکان چاپ طرح های سفارشی بر روی پوسترهای دیواری است. شما می توانید با چاپ پوستر دیواری طرح دلخواه و خرید آن از سایت خانه، یک مدل منحصر به فرد از پوستر دیواری را به فضای مورد نظر خود بسازید.

هر آنچه که باید در مورد کاغذ دیواری بدانید!

هیمتاپته

اکنون با مزایای خرید کاغذ دیواری آشنا شدید. شما به دنبال بهترین کاغذ دیواری برای فضای خود هستید. اگر اطلاعات کافی ندارید؛ در انتخاب بهترین و مناسب ترین مدل این محصولات اشتباه نخواهید کرد. زیرا در هنگام خرید پوستر دیواری اصولی وجود دارد. بنابراین شما همه چیز را در مورد کاغذ دیواری می دانید. البته انتخاب درستی خواهید داشت.


انواع کاغذ دیواری بر اساس ژانر

وینیل: رایج ترین نوع کاغذ دیواری - به راحتی قابل اجرا و برداشتن است - بهترین برای اتاق های مرطوب

الیاف طبیعی: نصب آسان - مات - قابل شستشو - ضخیم - مقاومت بالا

کتانی: نیمه براق - با بافت چک شده ریز - قابل شستشو

عتیقه: نیمه مات - بسیار قابل شستشو

طلوع آفتاب : مات - شستشوی بالا - بهترین نوع کاغذ دیواری

براق: نیمه براق - بدون بافت - قابل شستشو

انواع کاغذ دیواری از نظر امکانات

قابل شستشو: دانستن همه چیز در مورد کاغذ دیواری به شما کمک می کند بهترین انتخاب را داشته باشید. بنابراین اگر بچه های کوچک دارید یا ممکن است دیوارهایتان کثیف باشد. کاغذ دیواری قابل شستشو تهیه کنید.

مقاومت کافی در برابر رطوبت: این نوع کاغذ دیواری برای حمام و آشپزخانه مناسب است.


انواع کاغذ در مورد کاربرد و نصب

بدون چسب: برای چسباندن این کاغذ دیواری ها باید ابزار لازم برای چسباندن و نصب آن را تهیه کنید. بیشترین ماندگاری را دارد.

چسب: کاغذ دیواری به صورت چسب تولید می شود و با برداشتن ورق چسب از پشت به دیوار متصل می شود. به راحتی از دیوار جدا و تعویض می شود.

محدوده قیمت متفاوت برای کاغذ دیواری

یک عامل مهم در قیمت کاغذ دیواری; ابعاد دیوار مورد نظر شما با تغییر این ابعاد قطعا قیمت کاغذ افزایش یا کاهش می یابد. عوامل دیگری مانند نوع کاغذ دیواری، ویژگی ها، فروشگاهی که برای خرید انتخاب می کنید و طراحی آن بر قیمت کاغذ دیواری تاثیر می گذارد.

طرح های مختلف کاغذ دیواری برای هر اتاق

طراحی کاغذ دیواری

همانطور که گفتیم، دانستن همه چیز در مورد کاغذ دیواری به شما کمک می کند تا راحت تر خرید کنید. در واقع، اگر شما نیز به دنبال خرید کاغذ دیواری هستید; جدا از طرح های مختلف، حالا نگران این هستید که کدام کاغذ دیواری را برای کدام دیوار بخرید؟

به این معنی که دیوارهای آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب، پشت تلویزیون، محل کار، اتاق کودک و ... هر کدام به طراحی خاصی نیاز دارند، بنابراین اگر چیزی در مورد کاغذ دیواری بدانید، خرید آن را به خوبی یاد خواهید گرفت. بنابراین در زیر برای هر فضای مورد نظر کاغذ دیواری یا طرح دیوار مخصوص این قسمت را ارائه خواهیم داد.


کاغذ دیواری داماسک

والپیپر داماسک

این فقط هر طرح گل قدیمی نیست، بلکه مدرن ترین طرح گلی است که می توانید روی کاغذ دیواری داماس پیدا کنید. بزرگ یا کوچک بودن اتاق را در نظر بگیرید و مشخص کنید که برای کدام قسمت از اتاق کاغذ دیواری گلدار می خواهید. در نهایت، شما اکسسوری مناسبی را برای فضای مورد نظر خود انتخاب می کنید که جلوه زیبایی به خانه شما می بخشد.

کاغذ دیواری روی سقف

تا به حال سقف ها جزو قطعاتی بوده اند که در هر فضایی کمترین توجه را به خود جلب کرده اند.اما دوران طراحی های قدیمی کاغذ دیواری و بی توجهی به سقف اتاق ها به پایان رسیده است.بنابراین با توجه به همه چیز در مورد کاغذ دیواری سقفی می توانید کاغذ دیواری مناسبی را برای سقف انتخاب کنید. فضای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کاغذ دیواری گل یا گل

کاغذ دیواری گلدار

با شنیدن نام گل در طراحی کاغذ دیواری، بسیاری از افراد تصور می کنند که آنها از روی صفحه گل های قدیمی ایستاده اند. اما اگر به کاغذ دیواری گلدار یا طرح گل نگاه کنید. به راحتی می توانید متوجه شوید که طراحی خلاقانه وارد صنعت کاغذ دیواری شده و اکنون می توان طرح های مختلفی را مشاهده کرد.

اگر همه چیز را در مورد کاغذ دیواری گل می دانید؛ متوجه خواهید شد که طرح های مختلفی در بازار وجود دارد و باید تمام ویژگی های مکانی را که می خواهید بخرید در نظر بگیرید. اتاق خواب، اتاق کودک، اتاق نشیمن، پشت تلویزیون و هر کجا که می خواهید از این گل های ریز و درشت استفاده کنید.


کاغذ دیواری سفارشی و طراحی سفارشی

تصویر مورد نیاز و نصب است

برای افرادی که به دنبال طرح های واقعا منحصر به فرد برای پوشاندن دیوارهای مناطق مختلف خانه یا محل کار خود هستند، چاپ عکس سفارشی یا ویرایش عکس یک گزینه عالی است. بسیاری از مردم پوسترهای بزرگ از صورت یا فرزندان خود را می خواهند. با سفارش عکس برای تبدیل شدن به پوستر دیواری می توانید یک پوستر زیبا بسازید که بهترین تاثیر را روی چهره مورد نظر خود داشته باشد و آن را در جای مناسب قرار دهید. به فروشگاه اینترنتی خانگی (manzel.ir) مراجعه کنید و دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید، طرح و عکس مورد علاقه خود را سفارش دهید و در قالب کاغذ دیواری دریافت کنید.

کاغذ دیواری اتاق خواب

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد در خرید کاغذ دیواری دچار اشتباه می شوند. عدم آگاهی از اصول کاربرد برای هر مکان. در واقع بسیاری از مردم نمی دانند که کدام پوستر دیواری برای اتاق خواب مناسب است.


پوستر دیواری سه بعدی با گل

مدل سازی سه بعدی شامل طرح هایی است که حجم دارند. علاوه بر این با نور شدید و انعکاس آن، این طرح ها زیباتر می شوند. به همین دلیل باید تمامی ویژگی های فضای خود را برای محل قرارگیری پانل دیواری گل سه بعدی در نظر بگیرید. بنابراین با دانستن همه چیز در مورد کاغذ دیواری سه بعدی گل، می توانید تصمیم بگیرید که کدام مدل را برای فضا انتخاب کنید.


خانه خود را با کاغذ دیواری خانه تزئین کنید!

این روزها که عید است احتمالا برخی خانه جدید خود را گرفته اند و برخی به فکر تغییراتی در دکوراسیون منزل هستند. دیوارپوش ها مهمترین چیزی است که باید در بازسازی خانه قدیمی یا دکوراسیون خانه جدید در نظر گرفت.

هنگامی که به یک فروشگاه در شهر خود مراجعه می کنید، باید طرح های مختلف کاغذ دیواری را ببینید. انتخاب بهترین الگوی کاغذ دیواری را دشوار می کند. اگرچه فروشگاه پر است، بنابراین ممکن است بخواهید در اینترنت جستجو کنید و به خرید آنلاین پوستر دیواری فکر کنید. اما کدام سایت بهتر است؟


اطلاعات بیشتر: https://decoration-and-design.com/دکوراسیون-داخلی/کاغذ-دیواری-در-شیراز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.